سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخبر:

اداره کشور از پشت در‌های بسته اتاق مدیران امکان‌پذیر نیست

معاون اول رئیس جمهور گفت: برای اطلاع از مسائل کشور باید مدیران در ارتباط مستقیم با مردم باشند چراکه اداره کشور از پشت در‌های بسته امکان پذیر نیست.

محمد مخبر شامگاه شنبه در حاشیه دیدار و بازدید از بندر شهید رجایی در پاسخ به پرسش خبرنگار  درباره بخشنامه جدید الزام مدیران به دیدار‌های مردمی گفت: ملاقات با مردم و ارتباط مستقیم با آن‌ها باید در تمامی سطوح از بخشدار تا رئیس جمهور نهادینه شود.

او گفت: رئیس جمهور الگوی ارتباط مستقیم با مردم است و برای دیدار با اقشار مختلف جامعه تا دورترین روستا‌ها سفر می‌کند و این اتفاق باید تا آخرین حلقه زنجیره مدیریتی ادامه یابد.

 او دسترسی آسان مردم به مسئولان را از ویژگی‌های مهم دولت سیزدهم توصیف کرد و گفت:در بین مردم اطلاعات و ایده‌ها و راهنمایی‌های خوبی وجود دارد که فقط در ارتباط مستقیم می‌توان به آن‌ها دست یافت.

مخبر هدف اصلی از سفر یک روزه خود به هرمزگان را حضور در بشاگرد و دیدار با مردم این منطقه و پیگیری روند اجرای مصوبات سفر رییس جمهور اعلام کرد.

او گفت: بخش زیادی از مصوبات و همچنین رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب درباره بشاگرد انجام شده است.

مخبر گفت: بخش‌های انجام نشده نیز تا پایان امسال اجرایی شود و بر اساس رهنمود‌ها و توصیه‌های رهبری بشاگرد باید توسط بشاگردی‌ها ساخته شود که این گفته نشان دهنده استعداد و توانمندی بچه‌های این منطقه است.

معاون رییس جمهور درباره بازدید خود از بندر شهید رجایی نیز گفت: کار‌های بزرگی در بندر شهید رجایی در حال انجام است و ظرفیت خوبی دارد، اما کافی نیست و باید توسعه جدی یابد، چون کشور در مسیر راه‌های ترانزیتی جدید است و بندر شهید رجایی باید این آمادگی را داشته باشد.

بندر شهید رجایی به عنوان یکی از مهم‌ترین مبادی ورودی کالای اساسی کشور دارای ۱۸ باب انبار مسقف به مساحت ۱۳۰هزار متر مربع با ظرفیت بالغ بر ۳۵۰ هزار تن، ۶ پست اسکله ویژه کالای اساسی، ظرفیت ۱۰۰ هزار تن انواع کالا‌های اساسی فله خشک، ۹۰ هزار متر مربع محوطه بارانداز و همچنین تعداد سه پایانه نگهداری فرآورده‌های روغن خوراکی به ظرفیت ۳۷۰ هزار تن است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.