سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس دانست و گفت : هرکسی بخواهد به هر بهانه‌ای از آن عبور کند با واکنش سخت و قاطعانه پلیس روبرو خواهد شد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پلیس به عنوان خدمتگذار مردم همه توان خود را به کار گرفته تا بتواند رضایت آحاد مختلف مردم را جلب و قدم‌های موثری در راستای ارتقاء امنیت عمومی بردارد.

وی با بیان اینکه امنیت زیربنای توسعه در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، افزود: هرقدر احساس امنیت در جامعه‌ای بیشتر باشد رونق تولید هم در آن افزونتر خواهد بود و در نتیجه مردم احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

جاویدان تصریح کرد: در همین راستا پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه در هفته‌های اخیر که شاهد اغتشاشات و ناآرامی‌هایی در سطح جامعه بودیم تلاش کرد امنیت را به کشور بازگرداند و خوشبختانه خیلی زود موفق به انجام آن هم شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: حمایت همه جانبه سران استکبار از ناآرامی‌های اخیر کشور و هیاهوی رسانه‌ای غرب به خوبی نشان داد خود آن‌ها بازی گردان اصلی این اغتشاشات هستند که حاصل آن وارد آمدن خسارت به اموال عمومی و از آن دردناک‌تر شهادت تعداد زیادی از نیرو‌های خدوم و جان برکف فراجا، سپاه و بسیج بود.

وی گفت: زمانی که آن‌ها از آشوب‌های خیابانی راه به جایی نبردند به تحریک دانشجویان و دانش آموزان اقدام کردند و با بیان برخی موضوعات خلاف واقع، مسبب برخی ناآرامی‌ها در محیط مقدس و پاک مراکز علمی و آموزشی شدند که خوشبختانه در این عرصه هم ناکام ماندند.

جاویدان امینت استان کرمانشاه و شهرستان سنقروکلیایی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: لازم است از تلاش‌های همه همکاران خصوصا فرمانده و ماموران پرتلاش انتظامی سنقروکلیایی که با تلاش‌های شبانه روزی خود امنیت بسیار خوبی را برقرار کرده اند، قدردانی کنم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.