سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ارز از طریق سامانه برخط آغاز شد

مشاور مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: از امروز تخصیص ارز از طریق سامانه برخط آغاز شده و ثبت نام کنندگان اینترنتی در اولویت قرار دارند.

توکلی گفت: برای مدیریت برنامه و زمان  افرادی که در  سامانه برخط بازار متشکل ارزی ثبت نام کنند، در اولویت فروش قرار می گیرند و در این بازه زمانی مراجعه حضوری هم قرار دارد که طبق اعلام قبلی کسانی که در سامانه برخط بازار متشکل ارزی حضور داشته باشند در اولویت هستند.

به گفته‌ مشاور مدیرعامل بازار متشکل ارزی زمان مراجعه در بازار ۱۰ تا ۱۶ است که افراد می توانند  ثبت نام کنند و در بازه زمانی نیم ساعته تایید و یا عدم تایید فرد ثبت نام کننده از طریق پیامک ارسال می شود و بعد از تایید، زمان مراجعه فرد به صرافی مورد نظر ارسال می شود.

او گفت‌:  در هنگام  مراجعه‌ باید فرد متقاضی به همراه کارت ملی و کارت بانکی در صرافی مشخص شده حضور یابد و در صورت عدم‌  مراجعه در آن بازه زمانی  به منزله انصراف از خرید تلقی می شود.

توکلی می گوید: در حال حاضر سامانه برخط ارزی در مرحله نوبت دهی است و به مرور این سامانه ارتقا خواهد یافت.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
دلارشده ۳۷تومن دولت نمیخواد کاری انجام دهد قضیه تحریمها چرا نباید حل شود بابا مردم گناه دارن عواقب بالا رفتن ارز بعد از چند روز روی قیمتها تاثیر خواهد گذاشت یعنی تورم بالا بفهمید