سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار: مردم سیستان و بلوچستان همچون همیشه دل در گرو نظام و انقلاب دارند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان که همه اقشار جامعه در آن حضور دارند این پیام را مخابره می‌کند که همه مردم این استان از هر قشری و در هر لباسی دل در گرو نظام و انقلاب دارند و هیچ کس نمی‌تواند خدشه‌ای به آن وارد کند.

حسین مدرس خیابانی در حاشیه راهپیمایی یوم الله۱۳ آبان زاهدان اظهارداشت: این روز یادآور سوابق طولانی دشمنی آمریکا با میهن اسلامی مان ایران است.

وی افزود: طبیعی است که دشمن از همه حربه‌های خود برای ایجاد شکاف بین اقشار مختلف جامعه استفاده می‌کند تا نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدف اصلی دشمن متوقف کردن حرکت رو به جلو و پیشرفت ایران اسلامی است و برای رسیدن به هدف شوم خود دست به هر اقدام ناجوانمردانه‌ای می‌زند که البته با هوشیاری مردم هیچ گاه به اهداف شوم خودشان نخواهند رسید.

وی تاکید کرد: آنچه در سطح کشور اتفاق افتاده این است که استکبار جهانی از همه ابزارهای خود برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم استفاده می کند.

مدرس خیابانی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان نیز مستثنی نبوده و مسیر توسعه خود را پیدا کرده و در حال پیشرفت است و دشمن سعی دارد با طرح مسائل حاشیه‌ای این روند را متوقف کند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان که همه اقشار جامعه در آن حضور دارند این پیام را مخابره می‌کند که همه مردم این استان از هر قشری و در هر لباسی دل در گرو نظام و انقلاب دارند و هیچ کس نمی تواند خدشه ای به آن وارد نماید.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز نظام در بالاترین رتبه اقتدار خود قرار دارد و چون همیشه مسیر توسعه خود را ادامه خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.