سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با کودکان بی‌سرپرست مشهدی

تولیت آستان قدس رضوی با حضور در موسسه خیریه بوستان شکوه مهر مشهد با کودکان بی سرپرست این مرکز دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.

تولیت آستان قدس رضوی با قدردانی از خدمات خداپسندانه مدیران این مرکز، با کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست این موسسه به گفتگو پرداخت و شنونده دغدغه‌های آن‌ها شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه خداوند راه کمال و پیشرفت را در درون انسان‌ها قرار داده است گفت: افراد بسیاری هستند که با داشتن پدر و مادر و برخورداری از رفاه، به موفقیتی نرسیده اند، در مقابل افرادی هم هستند که از نعمت پدر و مادر و امکانات دنیایی محروم بوده اند، اما به مراحل رشد معنوی و مادی دست پیدا کردند.

او افزود: بی شک این نوجوانان فرزندان ما هستند و وظیفه خود می‌دانیم در راستای مسئولیت انسانی و اسلامی به آن‌ها سرکشی کنیم.

محمدهادی اشرافی بجستانی مدیرعامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر گفت: این موسسه ۱۴ مرکز دارد و ۴۳۰ فرزند در این مراکز به صورت شبانه روزی نگهداری می‌شوند.

او افزود: در این مرکز دانش آموزان دخترِ ۱۲ تا ۱۸ سال نگهداری می‌شوند.

همچنین در این دیدار صمیمانه تولیت آستان قدس رضوی هدایایی را به نوجوانان این موسسه اهداء کرد و همه مهمان غذای متبرک حضرت رضا (ع) شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.