سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمانیه:

معرفی الگو‌های موجود، بزرگترین خدمت به کشور است

استاندار فارس گفت: ظرفیت‌ها و الگو‌های بسیار خوبی وجود دارد لیکن به درستی برای نسل جوان و نوجوان ما معرفی نشده‌اند لذا هر حرکتی که منجر به شناخت این الگو‌ها برای نسل امروز جامعه شود؛ بزرگترین خدمت به کشور است.

محمدهادی ایمانیه در آئین بزرگداشت سردار شهید مرتضی جاویدی، با اشاره به وجود دانشمندان و بزرگان علمی، جهادی و نظامی در استان، گفت: شهید جاویدی افتخار جهان، بشریت، ایران، فارس و شهرستان فسا می‌باشد. خداوند به همه مردمان این سرزمین خیر و برکت دهد.

استاندار فارس با تاکید بر ایستادگی و استفاده از توانمندی‌های موجود، گفت: ظرفیت‌ها و الگو‌های بسیار خوبی درکشور وجود دارد، اما به درستی برای نسل جوان و نوجوان ما معرفی نشده اند لذا هر حرکتی که منجر به شناخت این الگو‌ها برای نسل امروز جامعه شود؛ بزرگترین خدمت به کشور محسوب می‌شود.

او، شهید جاویدی را یکی از الگو‌های جهادی نام برد و گفت: شهید جاویدی در دوران دفاع مقدس جان سردار سلیمانی را حفظ کرد؛ ایستادگی و مقاومت کرد برای اینکه کشور عزیزمان حفظ شود.

ایمانیه بر لزوم مشارکت جوانان و نوجوانان در برپایی اینگونه مراسمات تاکید کرد و گفت: از ظرفیت‌های جوانان در اجرای این برنامه‌ها استفاده کنیم؛ چرا که باعث ساخته شدن آن‌ها می‌شود و برای همیشه در باطن وجودی آنان ماندگار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.