سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضائیان زاده:

یک بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در فارس جان باخت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد جدید فوتی ناشی از کرونا در فارس ثبت شده که مجموع جان باختگان به هشت هزار و ۱۶۵ نفر رسیده است.

عباس رضائیان زاده گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، دو میلیون و ۲۵۱ هزار و ۱۹۰ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۶۶۱ هزار و ۵۳۹ بیمار مثبت شناسایی شده است.

او گفت: از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع، یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۹۳۴ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۳۳ هزار و چهارده مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۲۷ هزار و ۲۵۶ مورد تست سریع انجام شده و ۱۲۸ هزار و ۵۲۵ بیمار مثبت شناسایی شده است.

او گفت: با بستری ۴۸ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۰ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۳۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

رضائیان زاده گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد جدید فوتی ناشی از کرونا در فارس ثبت شده که مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۱۶۵ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین از ابتدای شیوع این بیماری ۶۵۳ هزار و ۲۳۶ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

او گفت: در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۸۳ هزار و ۲۶۰ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۴ هزار و ۵۱۰ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۱ هزار و ۴۱۸ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۱۴۵ دُز نوبت سوم و ۱۳۲ هزار و ۱۸۷ دُز یادآور واکسن بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.