سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز باید خانم‌ها علم انقلاب اسلامی را بلند کنند

در تاریخ اسلام بانوان بزرگ علم اسلام را نگه داشتند.

حجت الاسلام سید احمد دارستانی سخنران کشوری در ششمین تجمع مردم اراک انقلابی در جمع اقشار مختلف مردم و هیئت‌های مذهبی اراک در حرم امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون که به منظور گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز و شهدای برگزار شد گفت: در تاریخ اسلام ۳ بار علم افتاد و از هیچکس کاری برنیامد که خانم‌ها علم را بلند کردند و دین را جلو بردند و امروز هم که دشمن با شعار زن جلو آمده باید خانم‌ها علم را بلند کنند.

اولین جا که علم افتاد در قصه پشت درب خانه و سقیفه بود، زمانی که درب خانه علی علیه السلام را آتش زدند فاطمه سلام الله علی‌ها رفت پشت درب، چون کسی نبود، چون رعب و وحشت ایجاد کرده بودند و مردم را ترساندند و از امام دور کردند و حضرت زهرا سلام الله علی‌ها علم را برداشت و قربانی شد تا امیرالمومنین علیه السلام حفظ شوند و امیرالمومنین و بیعت نکند.

در طول تاریخ شیعه هدف امام بوده است و هرکس پشت امام قرار گرفته او را زدند و امروز هم اولین هدف دشمن ایجاد رعب و وحشت و ترساندن مردم است تا نظام و رهبری را هدف قرار دهند.

دومین جایی که علم افتاد کربلاست، عصر عاشورا همه را کشتند و امام و سپاه و علم افتادند، اما به فرموده مقام معظم رهبری زینب کبری سلام الله علی‌ها در در کوفه و شام در قامت و ظرفیت رسول الله و علی مرتضی ظهور کرد و نهضت را زنده نگهداشت.

اگر یک مرد داغ فرزند ببیند رکعات نمازش را اشتباه می‌کند، رئیس جمهور‌ها در خواندن نطق در سازمان ملل که کارشناسان روی آن نطق کار کرده اند تپق می‌زنند، اما حضرت زینب سلام الله علی‌ها که زن و عفیفه است و پیش از این کسی او را ندیده و همچنین داغ ۲ فرزند جوان ۹ برادر و ۴ برادر زاده دیده چنان خطبه‌ای می‌خواند که بنیان‌های حکومت یزید را متزلزل می‌کند.

سومین جایی که علم افتاد و یک بانو علم را برداشت، در زمان ولایت عهدی امام رضا علیه السلام بود که امام هشتم را به زور و بدون اختیار خودش به کاخ بردند تا همه مردم فکر کنند امام رضا علیه السلام با ولایت عهدی مامون و ظلم او را تائید کرده است.

با سفر حضرت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و شهادت ۱۷ تن از اطرافیانش و مریض شدن و بعد از مدت کوتاهی فوت ایشان وقتی مردم دیدند حکومت کاری نکرد متوجه مظلومیت امام رضا علیه السلام شدند.

آزادی زن در حجاب اوست و بی حجابی خانه‌ی زن را ویران می‌کند، در جامعه‌ای که زن خودش را ارزانی کند ازدواج از بین می‌رود، در جامعه‌ای که زن ارزان باشد کسی ازدواج نمی‌کند حق زن به او بر نمی‌گردد.

آن خانم که زیبا‌ترین زن نیست و همیشه زیبا‌تر از همان خانم هم هست پس شوهرش طعمه قرار می‌گیرد و بر فرض که این خانم زیباترین باشد هسرش مرد و تنوع طلب است و با مشاهده زیبایی‌های زنان دیگر بنیان خانواده از دست می‌رود.

در اسلام اگر کسی بخواد دست زنی را ببیند باید اورا عقد کند و چندین امضا بدهد که برای او خوراک پوشاک و منزل فراهم کند، اما در اروپا که بی حجابی و برهنگی است زن تا جوان است از او بهره جنسی میبرند و وقتی پیر شد کنار خیابان رها میشود.

در سوئد که به برهنگی زنان معروف است برای ۲۰۰ خانم صحبت می‌کردم، چند ساعت از خوبی‌های حجاب گفتم و گفتم از خوبی‌های بی حجابی بگوید حرفی نداشتند و گفتند در بی حجابی زیبایی نیست.

دشمن حواسش به علی علیه السلام بود فاطمه سلام الله علی‌ها قیام کرد، تمام حواسش به حسین علیه السلام بود زینب سلام الله علی‌ها قیام کرد و دشمن تمام حواسش به امام رضا علیه السلام بود فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها قیام کرد.

اگر حضرت زهرا و حضرت زینب حضرت فاطمه سلام الله علیهما نبودند امروز شیعه‌ای نبود و امروز هم که دشمن با شعار زن و به وسیله جلو آمده گره به دست زن‌ها باز می‌شود و باید خانم‌ها علم را بلند کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.