سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیزده آبان روز تجسم شرارت‌های آمریکا است

امام جمعه یاسوج گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی یک قدرت بزرگ است.

امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به بصیرت مردم ولایت مدارو استکبار ستیز استان گفت: مردم کهگیلویه وبویراحمد در موقعیت‌های حساس نظام اسلامی پای کار آمده و این حرکتشان قابل تحسین است.

آیت‌الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب حوادث زیادی در ایران رخ داد، اما مردم انقلاب را رها نکردند افزود: امروز شاهد ایران پیشرفته و توسعه یافته هستیم که قبل از انقلاب مستعمره آمریکا بود.

امام جمعه یاسوج اضافه کرد: امروز و فردا‌ها متعلق به جوانان و نوجوانان این سرزمین مقدس است و آنان باید بیدار باشند که الحمدالله هم اینگونه است.

آیت‌الله حسینی با اشاره به دروغ پردازی دشمنان اسلام گفت: استکبارمی‌خواهد با دروغ پردازی این انقلاب را ریشه کن کند، اما نظام اسلامی نظام عقلائی است و مردم این نظام را پذیرفته و با جان دل از آن نگهداری می‌کنند.

او از استقبال بی نظیر مردمی در مراسم تشییع شهدای شاهچراغ تقدیر کرد و افزود: در شهرستان بهمئی بیش از ۳۰ هزار نفر برای بدرقه شهدای ترور به میدان آمدند، اما هیچ تصویری از این جمعیت انبوه در رسانه‌های معاند و ضد انقلاب پخش نشد.
 
آیت‌الله حسینی عنوان کرد:۱۰۰ نفر انسان فریب خورده جایی جمع می شوند و شعارساختار شکنانه سر می‌دهند این در حالیست که رسانه‌های معاند این عده کم را به کل مردم ایران ایران نسبت می دهند که دروغ بزرگ و آشکاری است.
 
خطیب نماز جمعه یاسوج با بیان اینکه چهار نفر خیابانی را می‌بندند و مردم را وادار می‌کنند که ماشین نیروی انتظامی را سنگ باران کنند و جوان طلبه و بسیجی را آتش بزنند عنوان کرد: آیا این‌ها دیکتاتور نیستند و تفکر آن‌ها آمریکایی داعشی نیست؟

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه چنین افرادی اگر جایی حاکم شوند همه را قتل عام می‌کنند افزود:این‌ها معتقد به ناموس نیستند حتی خود بنی صدر خائن گفته بود که ناموس برای غرب معنایی ندارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.