سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولین ابعاد دشمنی آمریکا را برای جوانان روشن کنند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروزه دشمنی آمریکا دارای ابعاد ناشناخته است که مسئولین باید با تبیین مسائل، ابعاد این دشمنی را برای جوانان روشن کنند.

حجت الاسلام رحیم آبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: برنامه اصلی عالم بر این است که فیض و رحمت الهی از طرق مختلف بر بشریت جاری شود.

او با تأکید بر اینکه برپایی یک حکومت بر پایه رهبری ولی خدا، یکی از اهداف اصلی دعوت انبیاء است، افزود: این حکومت در جهت رشد معنوی و علمی جامعه می‌کوشد.

حجت الاسلام رحیم آبادی بیان کرد: یکی از اولین اقداماتی که پیامبر (ص) بعد از هجرت به مدینه انجام داد، تشکیل حکومت اسلامی بود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به  اینکه ملت ایران برای وصول حاکمیت مطلقه محمدی انتخاب شده است، ادامه داد: این موضوع در روایات مختلف معصومین (ع) مورد اشاره قرار گرفته است.

او با اشاره به دشمنی آمریکا علیه ملت ایران اظهار کرد: کودتای نوژه، حمایت از صدام، ساقط کردن هواپیمای مسافربری، تحریم اقتصادی ملت ایران، حمایت از فتنه گران در سال ۸۸ و به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی گوشه‌ای از جنایت‌های استکبار علیه ایران است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه امروزه دشمنی و شرارت آمریکا پیچیده و دارای ابعاد شناخته نشده است، گفت: مسئولین باید با تبیین مسائل، ابعاد این دشمنی را برای جوانان روشن کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه دشمن امروزه توان مقابله نظامی با انقلاب اسلامی را ندارد، افزود: دشمن دریافته تنها راه باقی مانده برای مقابله با ایران تبلیغات مستمر و پخش شبهات عجیب و بمباران کردن اذهان مردم است.

او بیان کرد: مقابله فرهنگی با جنگ دشمن بیش از هر چیز دقت، بصیرت و هوشیاری می‌طلبد.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به اینکه امروزه در هر سه قوه عناصر انقلابی و اسلامی در صدر هستند، تصریح کرد: باید در جهت عمل کردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی  گام برداشت.  

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.