سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرج:

با اغتشاشگران برخورد جدی شود

آیت الله حسینی همدانی گفت: وضعیت اغتشاشگران کاملا مشخص شد و لازم است با مسببین شهادت سید روح الله عجمیان برخورد جدی شود.

امام جمعه کرج گفت: شهادت بسیجی سید روح الله عجمیان که دیروز به دست اشرار و داعشی های داخلی با وحشی گری به شهادت رسید را تسلیت می گوییم و وضعیت اغتشاشگران کاملا مشخص شد و لازم است با مسببین این موضوع برخورد جدی شود.

او می گوید: وقتی دانش آموزان و دانشجویانی هستند که ممکن است فریب خورده باشند، باید آنان را اصلاح کرد، باید باصبوری با آنان صحبت کرد و آنان را بازگردانیم.

آیت الله حسینی همدانی گفت: وقتی اشرار با سلاح سرد و گرم وارد عرصه می شوند و رعب و وحشت ایجاد می کنند، قصدشان این است که عدم همراهی مردم با اغتشاشگران را جبران کنند اما مردم واقعا خوب عمل کردند.

او می گوید: مردم تلاش می کنند با این اقدامات و ضریب فضای مجازی القا کنند که فضای کشور بحرانی است و مردم این روزها یاد جنایات دهه شصت و اقدامات منفاقین افتادند.

امام جمعه کرج گفت: دوستان بسیج و ناجا دیروز حوصله به خرج دادند و با صبوری فضا را مدیریت کردند، ماموران آسیب دیدند اما اجازه ندادند به شهر آسیبی برسد.

او می گوید: بدون مقدمه تقاضای ما این است که نباید اجازه جولان به آشوبگران داده شود، فراهم کردن سلاح و حمله به مردم و نیروی انتظامی و آسیب زدن به اموال عمومی قابل چشم پوشی نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.