سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه روح الله:

نقش جوانان و نوجوانان ایران در شکستن هیمنه آمریکا بسیار برجسته است

سردار کریمی گفت: ۱۳ آبان یکی از نقاط عطف مبارزات تاریخی انقلاب اسلامی در شکستن هژمونی و هیمنه پوشالی آمریکا است.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یکی از نقاط عطف مبارزات تاریخی انقلاب اسلامی در شکستن هژمونی و هیمنه پوشالی آمریکا است و نقش جوانان و نوجوانان در حماسه‌های یوم الله ۱۳ آبان بسیار برجسته است.

سردار کریمی با اشاره به نماد‌های ۱۳ آبان و نامگذاری این روز به عنوان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی افزود: تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ به ترکیه، کشتار دانش آموزان توسط حامیان رژیم تروریستی آمریکا در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ در حوادث آبان ماه بسیار برجسته است.

او اضافه کرد: در واقع یوم الله ۱۳ آبان که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده میدان تجسم شرارت‌ها و خباثت‌های آمریکا علیه ملت ایران است و قطعا این روز مهم و حماسه ساز منشا تحولات بزرگ و موجب شکل گیری ریشه و هویت تنومند انقلاب اسلامی شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: سه رخداد تاریخی، درس آموز و ماندگار در ۱۳ آبان نشان از وجود دست خیانت بار و خباثت آلود آمریکا علیه ملت ایران دارد و بیانگر راهبرد حاکمان شیطان صفت کاخ سفید در تقابل بنیادین با ایران اسلامی و انقلابی و روحیه استکبار ستیزی ملت ایران دارد و دشمنان باید بدانند روحیه مبارزه با استکبار و استعمار جهانی ریشه در اعتقادات ملت مسلمان و انقلابی ایران دارد و از مبانی تفکر امامین انقلاب اسلامی است.

او تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه‌های جبهه استکبار و حامیان کودک کش آن‌ها در رژیم صهیونیستی، در اوج اقتدار و سربلندی است و هیمنه پوشالی جبهه استکبار را به چالش کشانده و به معنای واقعی آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی ناتوان و درمانده است و به تعبیر کلام امام خمینی (ره) که با نگاه بلندشان بیان کردند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

سردار کریمی ادامه داد: به فضل الهی و هدایت‌های پیامبر گونه امامین انقلاب و هوشیاری و در صحنه بودن ملت بابصیر و غیرتمند ایران اسلامی سردمداران متوهم و کوردل جبهه استکبار همه گزینه هایشان علیه ملت ایران با شکست جدی مواجه شده و به برکت تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی دستان دولت استعمارگر و غارتگر دولت آمریکا در کشور‌ها در حال قطع شدن است و صدای خرد شدن استخوان‌های جبهه استکبار از هر زمانی بیشتر شنیده می‌شود.

او با بیان اینکه ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته با هوشمندی و مجاهدت در جهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، علمی، فرهنگی و اقتصادی به موفقیت‌های بزرگی رسیده، گفت: امروز در جنگ ترکیبی که یک ضلع آن جنگ شناختی است.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: با برافراشتن پرچم جهاد تبیین و راه انداختن نهضت روشنگری در کانون‌های مهم حضور جوانان و نوجوانان از جمله مدارس و دانشگاه‌ها و با نقش آفرینی اساتید و معلمان در راستای تبیین جنایت‌های ۷۰ ساله آمریکا علیه ملت ایران بار دیگر سرافراز از آزمونی بزرگ بیرون خواهند آمد.

او گفت: سلاح جهاد تبیین جوانان و نوجوانان را در مقابل هجمه‌های دشمنان در جنگ شناختی واکسینه خواهد کرد و علاوه بر اینکه آن‌ها را در برابر مسئولیت‌های بزرگ آماده می‌کند زمینه تحقق ایران قوی را فراهم خواهند ساخت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.