سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پویش رفیق شهیدم در مدارس البرز

مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: به مناسیب به شهادت رسیدن دانش آموزان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز و یوم الله ۱۳ آبان، پویشی با عنوان رفیق شهیدم در مدارس این استان آغاز شد.

علی حجرگشت گفت:  اجرای این پویش مدرسه‌ای  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به تصویر کشیدن ایثار و شهادت به زبان هنر و قلم از نگاه دانش آموزان و یکصدایی آنان در حمایت از اسلام، انقلاب و ولایت ذکر کرد.
 
او با اشاره به این که در این پویش دانش آموزان البرزی یاد و خاطره حماسه سازان روز‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس را گرامی می‌دارند، افزود: خون دانش آموزان شهید حمله تروریستی به حرم شاهچراغ با دیگرمهر تاییدی بر حقانیت این حماسه تاریخی زد.
 
حجرگشت می گوید: دانش آموزان برای شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را در قالب نقاشی، پوستر، کلیپبا موضوع ایران قوی – ایران سربلند و دل نوشته‌ای با موضوع نامه‌ای به آرتین با رفیق شهیدم (شهدای دانش آموز شاهچراغ) به مدارس محل تحصیل خود تحویل دهند.
 
او افزود: دانش آموزان برای شرکت در این پویش حماسی تا ۱۸ آبان ماه جاری فرصت دارند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: وقایع روز ۱۳ آبان سال ۵۷ اگر چه به شهادت تعداد زیادی دانش‌آموز انجامید، ولی مانع از ادامه مبارزه آنان نشد به طوری که درست فردای آن روز تظاهرات وسیع‌تری در تهران انجام گرفت.
 
 پویشی رفیق شهیدم با همکاری معاونت ابتدایی و پرورشی آموزش و پرورش استان البرز فراخوان شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.