سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۶۵ کیلوگرم تریاک در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۱۶۵ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.

 سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر پلیس استان و شهرستان پلدختر در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط دو سوداگر مرگ با یک دستگاه پژو پارس مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آن‌ها آغاز کردند.

او افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته دو قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه پژو پارس در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های همجوار هستند.

فرمانده انتظامی لرستان، اظهار داشت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

سردار الهی گفت: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان پلدختر پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل‌های مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۱۶۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

او با اشاره به دستگیری دو سودا گر مرگ در این رابطه، عنوان کرد: مبارزه بی امان و جدی با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.