سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیل مسیرهای روستایی و عشایری کوهرنگ را مسدود کرد

فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه بارش شدید باران در این شهرستان منجر به وقوع سیل شده، گفت: سیلاب راه تعدادی از روستا‌های بخش بازفت و ایلراه‌های عشایری شهرستان کوهرنگ را مسدود کرده است.

شهباز اکبری فرماندار کوهرنگ گفت: بارش شدید باران در شامگاه گذشته منجر به وقوع سیلاب در برخی نقاط کوهرنگ شده است و در حال حاضر روستا‌های تلخه‌دان، محمودآباد و کچوز بازفت در محاصره سیلاب قرار دارند و نیرو‌های امدادی در تلاش برای بازگشایی محور این روستا‌ها هستند.

وی ادامه داد: علاوه‌بر آن سیلاب مسیر ایلراه‌های عشایری به ویژه در بخش بازفت را هم مسدود کرده است و از آنجا که هنوز تعدادی از عشایر برون کوچ شهرستان به استان خوزستان کوچ نکرده‌اند با مشکل مواجه شده‌اند و مقرر شده است تا امور عشایر با خودرو‌هایی که در اختیار دارد این عشایر را از راه‌های میان‌بر عبور دهد.

فرماندار کوهرنگ تصریح کرد: همچنین محور ارتباطی دیمه به سورشجان هم مسدود شده است و تیم‌های راهداری از ساعات صبح روز پنجشنبه دوازدهم آبان درحال بازگشایی این مسیر هستند.

وی با بیان اینکه سیلاب در شهرستان کوهرنگ تلفات جانی نداشته است، افزود: این در حالی است که به تعداد زیادی از خانوار‌های گرفتار در سیلاب امدادرسانی شده و مواد غذایی و اقلام زیستی در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

برچسب ها: سیل ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.