سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۱ در استان مرکزی

روز جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ محدودیت‌های ترافیکی در سراسر استان مرکزی برگزار می‌شود.

سرهنگ حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه در سراسر شهر‌های استان راهپیمایی در خیابان‌های اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد همکاران انتظامی نسبت به برقراری برنامه‌های ترافیکی و امنیتی اقدام خواهند کرد.

سرهنگ حسینی افزود: در شهر اراک این راهپیمایی در مسیر میدان شهدا-خیابان شهید رجایی-خیابان ۱۷ متری شهید رجایی-خیبان دکتر حسابی و در ادامه میدان سرداران و در نهایت به مصلای بیت المقدس ختم خواهد شد و در این مسیر محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

او اضافه کرد: در این راستا همکاران راهنمایی و رانندگی از ساعات اولیه صبح نسبت به پاکسازی مسیر اقدام خواهند و از مردم تقاضا داریم مسیر‌های جانبی را برای مقاصد خود انتخاب کنند و به سمت مسیر‌های دارای محدودیت حرکت نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بیان کرد: خیابان شهید رجایی از ابتدا تا ۱۷ متری دارای محدودیت ترافیکی است، اما خیابان امام خمینی تا برگزاری مراسم برای تردد باز است.

او ادامه داد: همچنین مسیر شمالی خیابان امام خمینی به سمت خیابان محسنی و خیابان پیروزی و بخشی از خیابان دانشگاه برای تردد باز است و تمام خیابان‌های منتهی به محسنی و ادبجو و شیخ فضل الله نوری نیز برای تردد مردم در نظر گرفته شده است.

حسینی گفت: مسیر اصلی از سمت خیابان دانشگاه به سمت میدان سرداران و خیابان اقا نورالدین به سمت میدان سرداران شامل اعمال محدودیت ترافیکی است و امیدواریم مردم همکاری خوبی داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.