سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی:

مردم با بصیرت روزافزون دسیسه‌های دشمن را از بین خواهند برد

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس گفت: دشمنان به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند تا با فریب جوانان در جامعه آشوب ایجاد کنند که انشاالله مردم با بصیرت روزافزون تمامی دسیسه‌های آنان را از بین خواهند برد.

آیین اختتامیه دوره بصیرت ویژه کارکنان مرکز آموزش علوم و فنون رزمی نزاجا و خانواده‌های آنان با حضور امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و حجت الاسلام رضایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان روایتی از امام حسن عسکری (ع) گفت: دشمنی دنیای استکبار با مردم ما موجب زینت ملت ایران اسلامی و سرنگونی دشمنان است و نباید موجب یاس و ناامیدی شود.

او گفت: قدرت و اقتدار کشور ما در ابعاد مختلف موجب ترس دشمنان شده و آن‌ها به واسطه رعب و وحشت از این قدرت، به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند تا با فریب جوانان در جامعه آشوب ایجاد کنند که انشاالله مردم با بصیرت روزافزون تمامی دسیسه‌های آنان را از بین خواهند برد.

در ادامه امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در سخنانی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه معیشت و خانه دار شدن کارکنان ارتش گفت: ارتقای بصیرت موضوعی است که از معیشت و اقتصاد هم مهمتر است و موجب بالا رفتن تحمل ما در کاستی‌ها و مشکلات می‌شود.

او گفت: اقدامات بسیار خوبی توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در زمینه بصیرت افزایی صورت گرفته که با افزایش هوشیاری کارکنان وخانواده‌های آنان موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی می‌شود.

در پایان از شرکت کنندگان در دوره بصیرت با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.