سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گیلان:

استقرار بالگرد هلال احمر در گیلان دائمی شود

اسدالله عباسی در دیدار معاون جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به حادثه خیز بودن گیلان، استقرار بالگرد باید دائمی شود.

اسدالله عباسی امروز در دیدار معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به حادثه خیز بودن گیلان گفت: استقرار دائمی یک فروند بالگرد با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه و شروع فصل سرما در این استان ضرورت دارد.

او افزود: عملکرد و اقدامات جمعیت هلال احمر کشور در دوران‌ها و عرصه‌های مختلف برای ارائه خدمات انساندوستانه جامعه از جمله در حوادث و وقایع و نیز ایام شیوع ویروس منحوس کرونا بر کسی پوشیده نیست و شایسته تقدیر از سوی همگان است.

استاندار گیلان تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی و حضور میلیون‌ها مسافر داخلی و خارجی در استان، بهینه سازی زیرساخت‌ها و توسعه و تکمیل تجهیزات هلال احمر در حوزه امدادرسانی مناطق کوهستانی و بهداشت و درمان بویژه داروخانه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به آحاد مردم و مسافران در فصول مختلف سال مورد انتظار است.

علی درویش پور، معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور نیز در این دیدار گفت: حضور جمعیت هلال احمر کشور در مجامع بین المللی و هیئت حاکمه بسیار ممتاز و در اجلاسیه اخیر ژنو، نقش جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون کمیته صلیب سرخ بسیار اثرگذار بوده است.

او افزود: جمعیت هلال احمر کشور به واسطه خدمات بشر دوستانه و یکصدمین سال فعالیت، جزء ۵ جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ جهان قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.