سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان:

بیشترین بارندگی استان اصفهان در خوانسار ثبت شد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خوانسار با ۲۰.۷ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.

محمدرضا رفیعی گفت: پس از خوانسار، گلپایگان با ۱۸.۶ میلی‌متر، ابیانه با ۱۴ میلی متر، فریدونشهر با ۱۲.۵ میلی متر و بویین و میاندشت با ۱۰.۸ میلی متر دارای بیشترین بارندگی بود.

او ادامه داد: میزان بارش باران در چادگان ۱.۲ میلی متر، کاشان ۰.۸ میلی متر، مهاباد ۰.۲ و آران و بیدگل ۰.۱ میلی‌متر ثبت شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: این سامانه بارشی تا اواخر پنجشنبه در استان فعال است و رگبار باران و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و کاهش دما را به ویژه برای مناطق جنوبی و غربی استان پیش بینی می‌شود.

او اضافه کرد: برای امروز و فردا در کلانشهر اصفهان و مناطق مرکزی استان هم بارش باران پیش بینی شده است.

رفیعی بیان کرد: بیشینه دمای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده روند کاهشی خواهد داشت.

او خاطرنشان کرد: همزمان با فعالیت این سامانه احتمال لغزندگی جاده‌ها، آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، ایجاد روان آب در مسیل‌ها و مناطق مستعد، خسارت به صنعت کشاورزی، اختلال در تردد در مسیر‌های مواصلاتی به استان‌های چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و لرستان وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان به شهروندان و مسافران توصیه کرد احتیاط لازم را در سفر‌های برون شهری را داشته باشند و از فعالیت کوهنوردی خودداری کنند و از تردد و اسکان درحاشیه مسیل‌ها اجتناب کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.