سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با خانواده شهید صاحب نژاد

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به همراه جمعی از مسئولان بنیاد شهید این استان با خانواده شهید حداد صاحب نژاد دیدار کرد.

 آیت الله ملک حسینی  با بیان اینکه شهدا آبروی مردم و جامعه هستند، گفت: شهداء همواره به خدا وجه نظر دارند و شهید صاحب نژاد یکی از این شهدا است که در طول دوران جانبازیش هر روز شهادتی نو برایش رقم‌ می خورد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از استقبال بی نظیر و تاریخی مردم از شهدای حرم مطهر شاهچراغ افزود: زیارت آنها در جوار حرم مطهر شاهچراغ به زیارت خداوند انجامید و این مسیری بود که خداوند برای این شهداء رقم زده بود.

مدیرکل بنیادشهید کهگیلویه و بویراحمد هم به بیان‌ شرایط جسمی و درود و رنج شهید صاحب نژاد در طول ۳۷ سال جانبازی پرداخت و بیان کرد: این استان دارای۵۸ جانباز ۷۰ درصد است که دونفر از این‌ جانبازان در دو ماه گذشته به علت  درد و رنج ناشی از جراحات جنگ هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند.

گفتنی است شهید حداد صاحب نژاد در عملیات بمباران هوایی سال ۶۵ در جبهه شوشتر مورد اصابت خمپاره قرار گرفت وبعد از گذشت ۳۷سال تحمل درود و رنج سرانجام در تاریخ ۵ آبان  ۱۴۰۱ به فیض شهادت نائل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.