سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در انتهای بازار رقم خورد؛

رشد ۱۰ هزار و ۶۲۸ واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۶۲۸ واحدی در تراز یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۶۱ واحدی ایستاد.

امروز سه شنبه (ده آبان) شاخص کل بورس با رشد هزار و ۱۵۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۰ هزار و ۹۹۳ واحد قرار گرفت. شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۶۲۸ واحدی در تراز یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۶۱ واحدی ایستاد.

آقای امید پورمحمودی کارشناس بازار سرمایه گفت:امروز بازار روندی مثبت داشت حمایت صندوق توسعه حس می‌شد. یک بخشی از سهام از لحاظ تنکنیکالی واقعا در نقاط برگشتی قرار داشتند خودرو و خساپا به عنوان دو سهم لیدری بازار دقیقا از نقاط کف بازگشتند.

او می‌گوید:بازار از نظر تکنیکالی ارزنده است، ولی اگر حمایت‌ها قطع شود روند مشخص نخواهد بود چرا که حجم معاملات همچنان پایین است.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۴۴۷ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «فولاد» و «وامید» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «شبندر» و «شپنا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۴ هزار و ۲۴۳ واحدی روی پله ۳۶۵ هزار ۶۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۸۱۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۴۴۷ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۵۱ واحد روی پله ۱۷ هزار و ۳۸۴ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۹۸۷ میلیارد سهم به ارزش ۴۹۱ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۱۹۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فرآورده نفتی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های دانا، وبانک و صنعت بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های های خوساز، غشهد و غکورش بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های وآوا، گدنا و نوین بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت شکام، فسوژ و بپاس بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

فردا، افران و همای بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، صمعاد ۲۱۲ و فردا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اراد ۱۱۷، اراد ۱۱۲ و اعتماد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۱۷، اراد ۱۱۲ و اعتماد در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های کمند، افران و همای بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، کمند ۲ و دانا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند

نماد‌های اراد ۱۰۱۴، اراد ۱۱۷۴ و کارا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا و ثبات بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
باز هم سبز های دستوری و موقتی در بازار بدون افزایش قیمت سهام
فقط به کمک چند سهم بزرگ بازار مثبته
دارا و پالایش 4 هزار تومن با ناو فاصله دارن
خودرو هم چنان زیر 200 تومن
کدما از 10 هزار تومن شده 4 هزار
شستای 5 هزار تومنی شده 70 تومن
دی 2 هزار تومنی شده 50 تومن
ثشاهد 9 هزار تومنی شده 600 تومن
بسه یا بازم بگم ؟