سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان حج و زیارت خبر داد

مشارکت نکردن شرکت‌های هواپیمایی داخلی در تامین پرواز‌های زیارتی به سوریه

سیدصادق حسینی از مشارکت نکردن شرکت‌های هواپیمایی داخلی در تامین پرواز‌های زیارتی به سوریه و هزینه بالاتر بلیت پرواز‌های خارجی خبر داد.

سیدصادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت از عدم مشارکت شرکت‌های هواپیمایی داخلی در تامین پرواز‌های زیارتی به سوریه و هزینه بالاتر بلیت پرواز‌های خارجی بعنوان دو نمونه از مشکلات نام برد.

او ابراز امیدواری کرد که تفاهمنامه تهیه شده برای اعزام کاروان‌های زیارتی به حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام‌الله علیهما) در سفر آینده وزیر گردشگری سوریه به تهران به امضا برسد.

او افزود: برای اعزام زائران ایرانی به سوریه راهکار‌های دیگری نیز ضمن مشورت با برخی شرکت‌های هواپیمایی داخلی از طریق کشور ثالث درحال پیگیری است که امیدواریم عملی شود.

 نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز بر لزوم مطالعه و ارائه راهکار‌های اجرایی با هدف نزدیک شدن به خواسته‌های برخی از زائران در خصوص کاهش مدت سفر حج تاکید کرد و از رئیس سازمان حج و زیارت خواست با توجه به اهمیت این موضوع، تدبیر مناسب با حضور مسئولان رده بالای وزارت راه و ترابری اتخاذ و تدوین شود.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره دستورالعمل‌های موجود برای نقل و انتقال فیش‌های حج تمتع توضیحاتی داد و مقرر شد پیشنهاد‌های ارائه شده از سوی مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران این حوزه به صورت دقیق در جلسات کارشناسی بررسی و برای تصمیم گیری به جلسه شورای برنامه ریزی ارائه شود.

برچسب ها: حج و زیارت ، حج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.