سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نمایشگاه و جشنواره اسوه‌ استانی بسیج در کرمان

نمایشگاه و جشنواره اسوه‌ استانی بسیج از‌ امروز ۱۰ آبان ماه به مدت ۴روز در حسینیه ثارلله کرمان برپا است.

با حضور پایگاه‌های مقاومت بسیح مجری محله اسلامی استان کرمان، نمایشگاه و جشنواره اسوه استانی امروز در حسینیه ثارالله کرمان آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: بسیج، فرزند انقلاب است و جنسش جنس انقلاب است و همه مشخصات انقلاب را در خود جای داده و جز رضا‌ی خداوند، هیچ نیتی در اقداماتش ندارد.

سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آیین گفت: جشنواره اسوه استانی با حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج مجری محله اسلامی، مجموعه از منتخبین شهرستان‌ها در قالب ۱۵ سرفصل تربیتی، اقتصاد مقاومتی، آموزشی، اشتغال زایی، علمی، فرهنگی، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، دانش بنیان، فضای مجازی، دفاعی، امنیتی، ورزشی، سازندگی، عقیدتی و اردویی راه اندازی شده است.

او افزود:این نمایشگاه شامل ۵۶ غرفه از همه شهرستان‌ها است که از بین ۲ هزار و ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در مرحله شهرستانی جشنواره انتخاب و با هدف ارائه عملکرد مفید و نمونه راه اندازی شده است.

سردار نظری بیان کرد: قرار است از بین ۵۶ غرفه شرکت کننده و پایگاه برتر مرحله استانی، ۸ غرفه به مرحله کشوری که طی آذرماه در هفته بسیج برگزار می‌شود، اعزام شوند.

او تصریح کرد: تا کنون در ۷۲۵ منطقه استان کرمان به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج، محله اسلامی ایجاد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.