سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای یک هزار و ۶۳۴ فقره تسهیلات به نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۶ ماه نخست امسال، یک هزار و ۶۳۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۳ میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

بیژن داودی بیان کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های نیازمند با رویکرد حمایتی و راه‌اندازی طرح‌های اشتغال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مددجویان جهت دریافت تسهیلات حمایتی، اشتغال، مسکن و درمان به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند افزود: مددجویان پس از ارائه درخواست به کارشناسان این نهاد و مددکاران جهت دریافت وام به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی و کمک به درمان نیازمندان گفت: ۱۰ میلیارد و ۸۲ میلیون تومان در راستای رفع نیاز‌های اقتصادی و درمان به خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.

داودی اضافه کرد: همچنین ۵ میلیارد و ۷۹۹ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به مددجویان دارای طرح‌های اشتغال و آموزش کسب و کار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات احداث، تعمیر و ودیعه مسکن به مدجویان اضافه کرد: در طی این مدت، ۷ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تسهیلات در راستای تأمین مسکن مناسب به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان خاطرنشان کرد: همچنین ۵۲۰ میلیون تومان تسهیلات نیز به دانشجویان تحت حمایت اختصاص یافته است.

شایان ذکر است، خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان می‌توانند جهت افتتاح حساب به شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.