سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی راهداران قزوین برای عملیات زمستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: راهداران استان به همراه تمامی تجهیزات و امکانات موجود، خود را برای اجرای طرح عملیات زمستانی آماده کرده اند.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن بسیاری از راه ارتباطی استان، به خصوص جاده‌های آزادراهی و روستایی، همه ساله برای بازگشایی آن‌ها در فصل سرما نیازمند ذخیره سازی شن، ماسه و نمک به میزان لازم در سوله‌های راهدارخانه‌های سطح استان هستیم.

وی اضافه کرد: در راستای آمادگی هرچه بیشتر نیرو‌های راهداری برای بازگشایی جاده‌های برفگیر و ارتباطی، امسال خرید ۲۰ هزار تن ماسه و نمک از معادن و کارگاه‌های موجود استان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۵۰ درصد آن‌ها به مناطق مورد نظر حمل و مابقی آن نیز تا پایان آبان ماه جاری به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: ماسه و نمک‌های خریداری شده در سوله‌های انبارنمکی ۲۴ راهدارخانه استان حمل و تخلیه خواهد شد و امسال نیز همانند سال‌های گذشته هیچ مشکلی در تامین شن و ماسه نخواهیم داشت.

حق لطفی خاطرنشان کرد: به منظور ارایه خدمات هرچه بیشتر به مسافران و خودرو‌ها عبوری در فصل سرما، از ماه‌های گذشته اقدام به اورهال کردن ماشین آلات سبک و سنگین این اداره کل کردیم و در حال حاضر نیز به مرز ۸۰ درصد آمادگی رسیده و تا پایان آبان ماه جاری نیز به مرز ۱۰۰ درصدی خواهیم رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: امسال ۳۰۰ نیروی راهدار به همراه ۲۹۶ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک وظیفه اجرای عملیات زمستانی را برعهده خواهند گرفت و تمامی راهدارخانه‌ها نیز طی این مدت در آماده باش ۱۰۰ درصدی به سرخواهند برد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.