سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسامی خودرو‌های وارداتی زیر ۱۰ هزار یورو منتشر شد

طبق گزارشات رسیده واردات خودرو از میان خودرو‌هایی با برند کره‌ای، ژاپنی و اروپایی انجام می‌پذیرد.

نرخ سود بازرگانی خودرو‌های وارداتی بر حسب ارزش (کد) با تصویب هیئت وزرای عضو کارگروه متشکل از وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با رعایت ماده ۱۹ آیین نامه داخلی هیئت دولت به گونه‌ای تصویب می‌شود که مابه التفاوت قیمت پایه با قیمت‌های پایانی در بورس کالا معادل سود عادلانه باشد.

امید قالیباف: بنابراین فهرست شرکت‌های واردکننده خودرو اکنون به ۱۲ شرکت رسیده است ضمن اینکه این فهرست، همچنان باز است و به محض اینکه شرکت متقاضی واردات خودرو شرایط لازم در آئین‌نامه واردات خودرو را احراز کند به فهرست واردکنندگان خودرو اضافه می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه واردات خودرو از بین خودرو‌هایی با برند‌های کره‌ای، ژاپنی و اروپایی انجام می‌شود، گفت: باید بگویم که خودرو‌هایی مانند هیوندا اکسنت، هیوندا‌ای ۱۰، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس ۳۵، ام جی ۳ و ام جی ۶، سیتروئن C۳ و محصولی از شرکت فولکس واگن (سئات) در زمره مدل خودرو‌هایی است که قرار است به کشور وارد شود که این خودرو‌ها در محدوده قیمت حدود ۱۰ هزار یورو قرار دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر گرانی دههابرابری خودرو در شرکتهای خودروساز حلبی سایپا و ایران خودرو
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
همه وارد کننده ها که از خودشون هستن مردم سرکار گذاشتین؟؟؟؟
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
دولت باید کاملا بر بازار خودر ناظر باشد کهبه انبارهای پنهانی نروند شمارش کامل داشته باشدکهبدست مصرف کننده واقعی برسد مگر نه کل خودرو وارداتی را انبار کرده به قیمت بالایی بفروش میرسانند این دلالهای خودرو اصلا دین ندارن همه چیز را زیر پا له می کنند مدیون ۸۵ ملیون ایرانی هستی اگه بخواهند سو استفادخ کنن همیشه خدا را در نظرداشته باشی
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
دوست عزیز دولت خودش مدیر خودرو سازها رو انتخاب میکنه .!! حرفی که شما میزنی یعنی اینکه دولت بیاد سودی که از دلالی این خودروها به دست میاره رو بزاره کنار !! وگرنه نه قیمت خودرو اینه و تیراژ تولید و از همه بدتر این کیفیت بد که هیشکی زیر بارش نمیره
حرفی نزنیم که مسءولین خیال کنن ما نمی فهمیم
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
مهم اینه که مصرف کننده واقعی برسه که نمیرسه
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
نهضت ملی مسکن به هرکجا رسید ، اینم میرسه
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
دولت واردات کالای خارجی را بشدت تمام ممنوع کند
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
البته بعد از وارد شدن قیمتها با الان از زمین تا آسمون فرق میکنه
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
واقعا متاسف ماشین زیر ۳۰۰ میلیون وارد کنید برای کف جامعه
حسین شیرازی
۱۸:۱۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
میخان خودرو از انحصار خارج کنن و جالب اینجاست واردات خودرو به دست انحصار کنندگان قرار دادند! خخخخخخخخخ
دیگه مطمئن شدم خود دولت محاله بذاره وظعیت خودرو درست و درمان شود.
حمید رضا
۱۷:۵۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
چقدر دزدند وارد کنندگان خودرو حداکثر 300میلیون را 1 میلیارد به بالا می فروشند
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
چرا نتوانسته جلوی مافیای خودرو را بگیرد و همچنان مردم باید در آرزوی یک ماشین خوب و ایمن و جادار حسرت بکشن مگر ما چه اشتباهی کردیم که حکومت حاضر نیست تو دهن خودروساز داخلی بزنه و واردات را ازاد کنه با هر قدرتی و طراحی به روز آنهم به قیمت دنا پلاس اشغال
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
همگی شرکت های تولیدکننده خودرو هستند، بنظرتون اجازه میدن قیمتها بیاد پایین و خودروهای تولیدی خودشون رسوب بشن؟
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
واردات خودرو برای افراد حقیقی هم به شرط عدم خروج ارز از کشور باید تسهیل بشه اینکه شرکتهای ذینفع خودروساز بخوان دوباره بازار رو دست بگیرن منطقی نیست
شهاب
۱۷:۱۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
اگر قرار است که قیمتشون بالای ۷۰۰ باشه همون بهتر که نیان
چون ما قشر کارگر هیچوقت نمیتونیم سوار بشیم و به کام پولداراس
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
بخندیم خخخخخخخخخخخخخخمم
محمد
۱۷:۰۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
قیمتا چی؟؟؟؟
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
اینکه شد بازم انحصار
تا زمانی که خودرو بدون قید و شرط آزاد نشه دردی دوا نمیشه و انحصار از بین نمیره
تورا به خدا اول به آمار 15 هزار کشته سوانح جاده ای در سال نگاه کنید بعد تصمیم بگیرید
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
این خودروها به پای تالیسمان و کولئوس ومزداد5
وسوناتا نمی رسند
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
یادمه ی چن سال پیش ی بنده خدای تو مناظره شبکه یک میگفت فلان خوردو ۸هزار دلاره همه رانت بگیرا و مدیرعاملای ایرانخودرو وسایپا میگفتن امکان نداره ب این قیمت باشه ...الان بفرماین جلو ببینن این ماشینا با این کیفیت زیر ۱۰هزار دلار ...البته اگه بدست ما برسه میشه همون ۵۰هزار دلار ..
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
زیر ۵۰۰میلیون !!!
مگه داریم؟مگه میشه؟
یااباصالح المهدی ادرکنی
۱۶:۴۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
باواردات هم من که 2ساله ثبت نام کردم ووجه اولیه رودادم نمی تونم خودروی داخلی را مابقی قیمتش روپرداخت کنم؟!
الف میم
۱۶:۴۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
عجب ! به نام ملت به کام خودروساز
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
چ جالب باز دست خودرو سازهای خودمون هست شما اگه بلد هستید تولید کنید نه وارد خجالت آوره
گمنام
۱۵:۲۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
این خودروها که می گویید ۱۰هزار یورو یعنی معادل ۳۳۰ میلیون تومان پول ایران میشود به چه قیمتی می خواهد به دست مصرف کننده برسد
میلاد
۱۵:۰۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
با یک سرچ ساده میتوان قیمت ماشین هایی که در کشور های دیگر با چند ماه کارگری میتوان خرید اما در اینجا با پس انداز سی ساله هم کمتر کسی میتواند این ماشین ها را که نزدیک یک میلیارد تومان قیمت دارند را خرید
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
انصافا ضعیف ترین خودروهای خارجی رو انتخاب کردن.هیچ کدوم از این خودروها، به روز و در یک کلام اقتصادی نیستند. و ورود اونها هیچ گونه رقابتی در بازار ایجاد نمی کنه و باعث تحول صنعت خودرو سازی و ورود تکنولوژی به کشور نمیشه. بنابراین با سیاست های واردات خودرو مغایرت داره.
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
عجیبه این خودروها که وارد میشه و مختص سرمایه داران هستش قرار بر این بود که خودرو اقتصادی وارزان قیمت وارد بشه سیتروینc3قیمتی نزدیک به یک میلیارد و پانصد قیمتشه.
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
10 هزار یورو یعنی حدودا 350 میلیون تومان. بعید میدونم با این قیمت دست مصرف کننده برسه چون اونوقت هیچ کس حاضر نمیشه سوار ارابه های مرگ (پارس وسمند و..) بشه
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
این خودروها وارد بشن به جز چانگان و ام جی ۳هیچکدوم زیر ۷۰۰تومن قیمت نمیخوره در صورتی که قرار بود برای قشر متوسط وضعیف جامعه خودرو ۲۰۰تا۳۰۰میلیونی وارد بشه واقعا جای تأسف داره .
مهدی
۱۴:۴۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
چرا فقط خودرو سازها مجاز به واردات شده اند؟؟؟ مگر اینها تولید کننده نیستند؟؟؟
آیا واقعا: این خودروها با همین رنج قیمت به دست مصرف کننده میرسد؟؟؟
اگر اختلاف قیمت افزایشی داشته باشد ، مابه التفاوت قیمت به جیب کی خواهد رفت ؟؟
قطعا" یک تجارت سود آور برای یه عده شرکت مشخص خواهد شد و هیچ انتفاعی برای مردم در کار نخواهد بود

ادمین جان ..کامنت ها رو بلاک نکن
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
خر همون خره
فقط پالانش عوض شده
تا واردات ممنوع بود همین به اصطلاح وطنی ها قیمتهاشون معلوم بود
حالا هم واردات ازاد شده بازم هم دست همین گاری سازها هست ‌‌ وطنی بخری چه وارداتی اخرش سودش و همین مافیا باید بکنه .اما خداییش به پای مافیای سیگار و کنکور نمیدونم رسیدید یا نه
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
شرکت‌های وارد کننده خودرو مورد اعتماد نیستند. چون ایران خودرو و سایپا خیلی از قطعات خودروهای وارداتی را حذف و یا با جنس بنجول خودشان عوض خواهند کرد. که بگوییم صد رحمت به محصولات وطنی
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
چه جوری فروخته می شه.یعنی به چه کسانی فروخته می شه؟
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
چه جوری فروخته می شه.یعنی به چه کسانی فروخته می شه؟
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
چه جوری فروخته می شه.یعنی به چه کسانی فروخته می شه؟
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
چه جوری فروخته می شه.یعنی به چه کسانی فروخته می شه؟
شهروند
۱۳:۳۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
فقط ببینیدهمین ها رو به چه قیمت هایی با مردم خواهند فروخت !!!
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
عکس به روز نیست و مربوط به طراحی قدیم این خودروها است‌. لطفا اصلاح بفرمائید.
علیرضا
۱۳:۰۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
دوباره گوشت اتاد دست گربه
خب معلومه این شرکتها خودشون همگی دلالن چه نفعی برا مصرف کننده داره به نظر شما ایران خودرو و سایپا میزارن کسی به جای آشغالهای تولیدی خودشون کسی هیوندای بخره؟؟؟
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
یعنی ای خودروها ۳۵۰میلیون ارزش دارن تو ایران میلیاردی میفروشن خدایی اگه ایپ ظلم نیست اسمش چی هست
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
بگید برای ثروت مندان خودرو وارد میکنیم
ما از کجا بیاریم ۱۰۰۰۰ هزار یورو
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
مافیای خودرو سازی واردات خودرو هم بر عهده گرفت و ماشینها را با قیمت گزاف به مردم میفروشند
جهان
۱۲:۱۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
خواهشمندم مبلغ رو به تومان یا ریال بگین.
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
تو بازار بیاد سه برابر میشه نمیدونم چرا
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
باز هم بیراهه رفتن !؟
محمد
۱۱:۵۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
وای به روزی که خودروساز خودش هم وارد کننده باشه
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
ام جی و چانگان چینی هستن. حتی خودتونم میدونید که توی تیتر عمدا اسم چین نیاوردید