سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوله کشی گاز منازل مددجویان با همکاری شرکت گاز

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: لوله کشی گاز منازل با همکاری شرکت گاز برای مددجویان شناسایی شده اجرا خواهد شد.

 ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت گاز استان برای لوله کشی گاز منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور است.

وی ادامه داد: یکی از خدمات مهم و ارزشمند کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت مسکن مددجویی است و در قالب این تفاهم نامه تلاش می‌کنیم در واحد‌های احداثی لوله کشی داخلی گاز نیز براساس مصوبه سفر رئیس جمهور اجرا شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: لازم است از ابتدای کار با انتخاب پیمانکار مناسب، سرعت عمل و دقت نظر هم مورد توجه قرار گیرد.

ظاهری یادآورشد: مددجویانی که منازل آن‌ها فاقد لوله کشی گاز است شناسایی شده و براساس ضوابط اجرا خواهد شد که در این میان مناطقی که به تازگی گازرسانی انجام شده و منازل نیازمندان که از لوله کشی داخلی محروم هستند، در اولویت قرار دارند.

علی حجتی پور مدیر عامل شرکت گاز هم گفت: اعتبار اجرای این پروژه پنج میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به استان قزوین است که براین اساس لوله کشی گاز به صورت رایگان انجام خواهد شد ضمن اینکه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی برای یک مرحله از پرداخت هزینه خرید کنتور گاز معاف می‌باشند.

وی اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف، از پرداخت هزینه گاز بهاء معاف بوده و براساس قانون رایگان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین عنوان کرد: از ۴۷۰ هزار مشترک گاز استان، در حال حاضر پنج هزار و ۱۹۸ خانوار نیازمند تحت حمایت در استان قزوین مشترک شرکت گاز هستند که به طور متوسط مصرف گاز آن‌ها ۱۱ میلیون مترمکعب است.

حجتی پور تصریح کرد: برای اجرای پروژه لوله کشی گاز منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی پنج میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری در نظرگرفته شده است که با امضای تفاهم نامه، عملیات اجرایی آن به طور رسمی آغاز خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.