سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم صف خود را از اغتشاش گران جدا کنند

امام جمعه شهرکرد گفت: مردم صف خود را از اغتشاش گران جدا کنند و بساط این افراد به دست مردم برچیده شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان با بیان اینکه ایجاد روحیه یاس، سرخوردگی و انفعال در مردم از اهداف دشمن است، گفت: استکبار با روایت‌گری‌های غلط و امپراتوری دروغ خود تلاش دارد تا مردم را منفعل کند و قدرت تصمیم‌گیری را از آن‌ها بگیرد.

وی افزود: حرکت در مسیر حق همواره با فراز و فرود‌هایی همراه است، اما آموزه‌های دین از ما می‌خواهد با صبوری در این مسیر پایدار و مقاوم باشیم و این روحیه را به مردم جامعه منتقل کنیم.


بیشتر بخوانید


امام جمعه شهرکرد ادامه داد: نباید اجازه دهیم دشمن با تحریفات خود ذهن جامعه را مخدوش و اختلاف‌افکنی کند از همین رو باید مردم صف خود را از اغتشاش گران جدا کرده و بساط این افراد به دست مردم برچیده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر‌ها و روستا‌های استان خبر داد و اظهار داشت: این مراسم با حضور حماسی و گسترده مردم در شهرکرد از ساعت ۱۰ صبح از چهارراه بازار آغاز و به مصلای امام خمینی (ره) ختم می‌شود.

موسی انصاری افزود: با توجه به موقعیت حساس کنونی و برای محکومیت اغتشاشات اخیر می‌طلبد مردم در این برنامه حضور گسترده و دشمن‌شکنی داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.