سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف پدافند غیرعامل کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم است

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عمده هدف پدافند غیرعامل ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم است.

محسن حسین میرزایی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با اشاره به جایگاه پدافند غیرعامل برای حفاظت از جان و اموال افراد و جامعه گفت: تمامی پروژه‌های در حال انجام استان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: این پیوست باید پیش از اجرا، در زمان اجرا و پس از اجرای کامل برای طرح‌های حوزه‌های مختلف در چهارمحال و بختیاری از سوی دستگاه‌های اجرایی تهیه و تدوین شده باشد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه تصریح کرد: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران با بهره‌گیری از فعالیت غیرنظامی و فنی و مدیریتی است و در پدافند غیرعامل مسائل نظامی مطرح نیست و تمامی نهادها، صنایع، دستگاه‌های اجرایی و آحاد مردم نقش‌آفرین هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در حال حاضر عمده هدف پدافند غیرعامل ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم است که اگر به صورت یک برنامه‌ریزی و طراحی در پیشرفت و تعالی کشور نهادینه شود، خود به خود باعث ایمنی می‌شود.

حسین میرزایی ادامه داد: پدافند غیر عامل در زمان قبل از بحران کارکرد بالایی دارد و باعث کاهش هزینه‌ها و خسارت‌ها می‌شود.
وی گفت: در بخش سلامت نیز برای تامین دارو باید اقدامات پدافندی صورت گیرد تا مردم با کمبود داور مواجه نشوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.