سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد:

حمایت از حوزه کشاورزی رونق تولید را به دنبال دارد

فیروزآبادی گفت: حمایت از حوزه کشاورزی، حمایت از امنیت غذایی و تولیدکنندگان داخلی است که رونق تولید در کشور را به دنبال دارد.

مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در یک نشست مطبوعاتی گفت: بخشی از جهت‌گیری اشتغال در این کمیته، متمرکز بر وسایل کار است و در قانون اساسی کشور نیز بر این موضوع تاکید شده است.

وی افزود: ابزارآلات و وسایل کار از حیث درآمد و پایداری و نیز عدم انحراف، از مشاغل مطلوب به‌شمار می‌رود. بنابراین از مجموع مشاغل کمیته امداد (۵۰۰ هزار فرصت شغلی هدف‌گذاری شده) بخشی از فرصت‌ها، به این جهت سوق داده شده است.

فیروزآبادی با اشاره به اهمیت حوزه کشاورزی نیز ادامه داد: توسعه و حمایت از این بخش، حمایت از امنیت غذایی و تولیدکنندگان داخلی است که رونق تولید در کشور را به دنبال دارد.

وی با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه همکاری امروز این کمیته با بانک تجارت تأکید کرد: در مجموعه حمایتی کمیته امداد، از آغاز سال ٩۴، سه هزار و ۶٠٠ دستگاه تراکتور به مددجویان متقاضی کار ارائه شده و با انعقاد تفاهم‌نامه امروز، تبادل ٣هزار دستگاه تراکتور اقدام ارزشمندی است که اشتغال مددجویان را حمایت می‌کند.

فیروزآبادی در پایان با اشاره به سقف تسهیلات ٣٠٠ میلیون تومانی اشتغال مددجویان، از همکاری شبکه بانکی کشور نیز قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.