سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت بنیاد نخبگان از دانشجویان یزدی

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: دانشجویان نخبه می‌توانند در قالب طرح شهید رضایی بعنوان دستیار آموزشی و پژوهشی به مسئولان دانشگاه کمک کنند.

مفتاحی زاده رئیس بنیاد نخبگان استان یزد با اشاره به پذیرش ۶۰ نخبه جدید الاورود به این نهاد افزود: این دانشجویان در طرح شهید رضایی ارزیابی و منتخب شده اند که در کنار امتیاز نخبگی می‌توانند از تسهیلات بنیاد نخبگان در زمینه‌های علمی، پژوهشی و اجتماعی بهره‌مند شوند.

مفتاحی زاده افزود: دانشجویان نخبه می‌توانند در قالب این طرح بعنوان دستیار آموزشی و پژوهشی در کنار اساتید به تدریس بپردازند و یا در کار‌های فرهنگی به مسئولان دانشگاه کمک کنند.

او اظهار داشت: پرداخت مستمری ثابت، بیمه تکمیل درمان، وام ودیعه مسکن، هدیه ازدواج، هزینه خرید کتاب از دیگر تسهیلات بنیاد نخبگان استان یزد به دانشجویان نخبه است.

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد اشاره کرد: دانشجویان استعداد‌های برتر دانشگاه‌های استان یزد، ضمن بهره مندی از امتیاز نخبگی، زیر پوشش حمایت‌های بنیاد نخبگان استان یزد قرار می‌گیرند.

به گفته مفتاحی زاده هم اکنون هزار و ۲۰۰ نفر در بانک اطلاعاتی بنیاد نخبگان استان یزد ثبت شده اند که از حمایت‌های این نهاد بهره مندند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.