سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ناپایداری هوا در استان مرکزی

بررسی‌ها آخرین خروجی نقشه‌های پیش یابی حاکی از ورود سامانه بارشی به کشور می‌باشد .

رامی کارشناس هواشناسی استان مرکزی وضعیت هوای استان را به شرح زیر پیش بینی کرد.

بررسی آخرین خروجی نقشه‌های پیش یابی حاکی از ورود سامانه بارشی از مناطق غربی کشور می‌باشد که حداقل طی سه روز آینده استان مرکزی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بر این اساس طی ساعات بعدازظهر امروز در برخی از مناطق استان وزش باد نسبتا شدید و احتمال گردوخاک محلی و در برخی از نقاط بویژه مناطق غرب و نیمه شمال استان گاهی بارش باران پیش بینی می‌شود.

فردا بر میزان فعالیت سامانه افزوده خواهد شد طوریکه سرعت وزش باد در برخی مناطق شدید خواهد بود و در مناطقی سرعت باد لحظه‌ای از ۷۰ کیلومتر بر ساعت فراتر خواهد رفت.

همچنین در مناطقی از نیمه جنوب استان، شهرستان‌های شازند و خمین و بخش‌هایی از خنداب، اراک، محلات و دلیجان بارش‌ها بصورت رگبار و احتمال رعدوبرق تشدید خواهد شد طوریکه احتمال آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها در برخی مناطق این ناحیه دور از انتظار نمی‌باشد. در سایر نقاط استان نیز طی این روز احتمال رگبار و رعدوبرق وجود دارد.

طی روز چهارشنبه کماکان احتمال رگبار، اما با شدت کمتر در نیمه جنوبی استان وجود دارد و دمای هوا از روز چهارشنبه روند کاهشی خواهد یافت و این روند تا اوایل هفته آینده تداوم خواهد یافت و در صورت عدم تغییر در الگوی نقشه‌ها در برخی مناطق سردسیر استان دمای هوا به زیر صفر خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.