سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ در راه خدا، ابدیت را به دنبال دارد

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت مرگ در راه خدا را دلیلی بر ابدی شدن و ماندگاری یاد انسان‌ها عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدی در مراسم بزرگداشت سومین روز تشییع و خاکسپاری شهدای واقعه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز که در نمازخانه استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: دشمن می‌خواهد با این گونه رفتار‌ها شاهد حضور کمرنگ مردم در صحنه و حماسه‌ها باشد، اما مرگ در راه خدا فنا شدن نیست و ابدیت دارد.

او افزود: در تاریخ هر شخصیتی ماندگار شده با مرگ سرخ و شهادت بوده است؛ انسان‌هایی که اگر در حالت عادی می‌مردند کسی از آن‌ها یادی نمی‌کرد، با شهادت ماندگار شدند.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: وقتی در مسجد شمشیر به فرق حضرت علی (ع) زدند ندای فزت و رب الکعبه بلند شد و امروز حرف همه انسان‌های آزاده این است‌ که ای کسانی که می‌خواهید با رفتار‌های ددمنشانه مردم را بترسانید و از صحنه بیرون کنید، کور خوانده‌اید، زیرا به گفته حاج قاسم ما ملت امام حسین (ع) هستیم و ملت امام حسین (ع) یعنی ملت شهادت و این ملت را نمی‌شود با مرگ و شهادت ترساند.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، شگرد کار قدرت‌های بزرگ و متجاوز، تشر زدن است و بزرگنمایی می‌کنند لذا برای یک کشور بدترین موقعیت این است که مسئولان آن کشور از تشر دشمن بترسند، زیرا با ترس در‌ها را برای تعرض دشمن باز می‌کنند.

او افزود: امام راحل هم فرمودند بریزید خون‌های ما را زندگی ما دوام پیدا می‌کند، بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود و هدف دشمن کشتن است، اما ما نگران نیستیم.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: عده‌ای بر وعده الهی صادق بودند و به شهادت رسیدند، عده‌ای هم شهادت نصیب آنان نشد، اما ما جزو انتظارکشیدگان مرگ سرخ و شهادت هستیم پس ما را نترسانید.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت اظهار کرد: این اتفاق و صحنه دلخراش که دل هر انسانی را می‌لرزاند محصول چند عامل و طراحی دقیق و حساب شده بود که مشابه این طراحی قدرت‌هایی را به زمین می‌زند، اما نسبت به ایران موفق نبود.

او گفت: سال‌ها در فضای مجازی کار کردند و بار‌ها مقام معظم رهبری در این زمینه تأکید داشتند در این فضا‌ها اتفاقاتی افتاد، الگو‌ها را تغییر دادند و با دروغ قصد تخریب داشتند؛ در همین حادثه شیراز داعش فریاد می‌زند و اقدام تروریستی را برعهده می‌گیرد، اما باز هم عده‌ای با دروغ خواستند چیز دیگری بگویند.

حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: در جامعه ما روز‌ها کار کردند و در مسائل اخیر به قول خودشان سلبریتی‌ها را به‌کار گرفتند که نتیجه آن خسارت‌های مادی و معنوی برای نظام و کشور شد.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت گفت: در مقابل کسانی خواسته یا ناخواسته در این میدان تلاش کردند در حالی که فکر می‌کردند کار نظام تمام است و برای نظام نقشه داشتند، اما ملت بصیر، روشن‌بین، همراه و انقلابی نشان دادند که همواره پای نظام و انقلاب هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.