سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنگ فرهنگی، حربه جدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی

امام جمعه انار گفت: جنگ اخیر دشمنان علیه جمهوری اسلامی، جنگ فرهنگی است؛ بنابراین تمامی دستگاه‌ها و عوامل فرهنگی بایستی در مسئله فرهنگ ورود کنند.

حجت الاسلام علیدادی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: شورای فرهنگ عمومی در هر شهرستان اهمیت زیادی دارد و شخص مدیر باید در جلسات شرکت کند.

او افزود: جنگ اخیر دشمنان علیه جمهوری اسلامی، جنگ فرهنگی است؛ بنابراین تمامی دستگاه‌ها و عوامل فرهنگی بایستی در مسئله فرهنگ ورود پیدا کرده و همکاری کنند.

حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه دشمنان زیاد به حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز نپرداخت، بیان داشت: این موضوع نشان از نیت شوم دشمنان با جمهوری اسلامی دارد.

او تاکید کرد: کلیه مسئولان با خدمات مناسب به شهروندان و نظام می‌توانند زمینه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان را فراهم کنند.

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به مسئله جهاد تبیین، آن را یک واجب عینی دانست و تصریح کرد: بایستی در بین همه اقشار به ویژه در بین جوانان و نوجوانان بسیاری از مسائل و موارد تبیین شود.

او بیان داشت: بایستی کارگروه جهاد تبیین، ویژه جوانان و نوجوانان شکل گیرد.

صالحی، فرماندار انار نیز در این جلسه با تسلیت شهادت تنی چند از هموطنان در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز گفت: مسئله فرهنگ و دامنه گستره آن، بایستی در دستور کار کلیه ادارات به ویژه دستگاه‌های فرهنگی شهرستان قرار گیرد.

او از مهم‌ترین مسائل روز کشور و شهرستان را توجه به شکاف بین نسلی و تلاش برای کاهش این شکاف دانست و تاکید کرد: باید در مدارس، مسئولان حوزه فرهنگی حضور یافته و پرسش و پاسخ بین مسئولان و دانش آموزان شکل گیرد تا بسیاری از ابهامات رفع شود.

صالحی ببان کرد: متاسفانه بسیاری از مسئولان فرهنگی، سیستم‌های مجازی را رها کرده اند، در حالی که دشمنان بیشترین مانور و بسیاری از جوسازی‌ها را در فضای مجازی ساماندهی می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.