سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاد تبیین، اقدامی فرهنگی در کنار فعالیت‌های محرومیت زدایی جهادگران

مسئول بسیج سازندگی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در دوره آموزشی رسم خدمت در کنار آموزش‌های تخصصی محرومیت زدایی به جهادگران، در حوزه فرهنگی و جهاد تبیین هم آموزش صورت می‌گیرد.

سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: آخرین مطالب و مسائلی که کارگروه‌های تخصصی و وشورا‌های جهادی باید بدانند در این دوره آموزش داده شد که ان شالله در برنامه‌های جهادی به ویژه برنامه‌های محرومیت زدایی این نقطه نظرات تخصصی در میدان عمل شاهد ارتقای سطح اردو‌های جهادی از نظر کیفیت و کمیت باشیم.

به گفته او بر کار‌های فرهنگی تاکید شد که حتما در اردو‌های جهادی در بحث جهاد تبیین که از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود گروه‌های جهادی تاکید کنند در کنار عمران و آبادانی و رفع محرومیت که موضوع اصلی در اردوجهادی است کار فرهنگی و کارتبیین خدمات انقلاب و کار‌های انجام شده توسط گروه‌های جهادی و دستگاه‌های متولی انجام گیرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان می گوید: مطالبه گری باید به شیوه صحیح انجام شود گفت: مردم را آگاه کنند روش‌های مطالبه گری را بدانند تا مانع جهت دهی توسط دشمن شوند، دشمن سعی دارد اعتراض را به اغتشاش تبدیل کند یکی از ماموریت‌های جهادگران این است که کنار کار‌های جهادی کار جهاد تبیین را انجام دهند تا امنیت در استان و کل کشور برقرار شود.

این مقام مسئول گفت: مشکلات استان به جز با کار جهادی حل نخواهد شد و در حل مشکلات استان گروه‌های جهادی سهم ویژه‌ای داشته باشند و دولت و استانداری و دستگاه‌های اجرایی موظف شدند که حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی داشته باشند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان می گوید: با به صحنه آوردن جوان‌های انقلابی و با انگیزه محرومیت استان را کاهش دهیم و شاهد یکی از اهداف برنامه‌های جهادی کادر سازی برای آینده انقلاب است باشیم، نیرو‌ها تمرین خدمت و اداره امور جامعه در این اردو‌ها یاد می‌گیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.