سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استانداری بوشهر:

۳۵ کارگاه راکد و نیمه راکد استان بوشهر احیا شدند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از احیای ۳۵ کارگاه راکد و نیمه راکد استان بوشهر خبر داد.

علی باستین در پایان جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر گفت: برای حمایت از اشتغال و تثبیت مشاغل موجود در استان بوشهر، باید از تولید کنندگان حمایت کرده و واحد‌های تولیدی و کارگاه‌ها را تقویت و تجهیز کنیم.

او می‌گوید: احصای مشکلات و دغدغه‌های واحد‌های راکد و نیمه راکد از برنامه‌های کارگروه رفع موانع تولید است که امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر عنوان کرد که این کارگروه با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و تولید کنندگان و کارآفرینان برگزار و نتایج خوبی داشت.

باستین تعداد طرح‌های مطرح شده را ۳۵ مورد برشمرد و بیان کرد که ٢٠ طرح با موضوع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان و ۱۵ مورد مربوط به تامین مالی از محل تسهیلات رونق تولید بوده است.

او عنوان کرد که موضوعات مطرح شده در کارگروه در زمینه‌های تولید شناور، احیای معدن و رفع دغدغه‌های واحد‌های تولیدی در زمینه حل مشکلات بانکی، رفع مسایل زیرساختی و حل و فصل موضوعات بیمه‌ای و مالیاتی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد که در این کارگروه، مجموعا تعداد ٣٥ مصوبه با هدف راه‌اندازی واحدها، حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید به تصویب رسید.

باستین گفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای احیای واحد‌های راکد و نیمه راکد دارد و در یکسال اخیر تعداد زیادی واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی، بازدید و رفع مشکل شده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.