سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممانعت پیام‌رسان‌های خارجی از اطلاع‌رسانی ابعاد حمله تروریستی در شیراز

معاون امور شهری سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: پیام‌رسان‌های خارجی با چراغ سبز به اغتشاش، مانع از اطلاع‌رسانی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شدند.

اسدالله کریمی در آیین نکوداشت پدافند غیر عامل در شیراز، با اشاره به چراغ سبز پیام‌رسان‌های خارجی به اغتشاش و مانع تراشی در اطلاع‌رسانی حمله تروریستی حرم شاهچراغ گفت: دشمن به دنبال این است که با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی افکار، اندیشه‌ها و باور‌های مردم را به مسیر مورد نظر، هدایت و راهبری کند.

معاون امور شهری سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: شبکه‌های اجتماعی خارجی در زمان شهادت سردار سلیمانی به مردم اجازه نمی‌دادند که دلنوشته‌ها، تصاویر و مطالب خود را منتشر کنند و به اشتراک بگذارند به این بهانه که این مطالب و تصاویر ترویج خشونت است، اما در مقابل می‌بینیم که به شکل گسترده اغتشاشات را پوشش می‌دهند.

او گفت: در جریان حادثه اخیر تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) نیز که در آن ۱۳ تن از هموطنانمان به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند مانع اطلاع رسانی در خصوص این حادثه و شهدای آن شدند، اما در همین شبکه‌ها به انواع اقدامات و فعالیت‌های مروج خشونت از جمله ساخت انواع کوکتل مولوتف به راحتی اجازه پخش می‌دهند.

معاون امور شهری سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: بنابراین مدیریت افکار عمومی و مدیریت در فضای تهدیدات مردمی از جمله فضا‌هایی است که باید روی آن کار شود و این بیانگر قدرت رسانه و شبکه‌های اجتماعی است که نمی‌توان آن‌ها را رها کرد.
هشتم آبانماه به عنوان روز پدافند غیر عامل نامگذاری شده است.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و ۳۰ نفر را نیز مجروح کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.