سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه‌ها باید در طراحی ساختار و استانداردهای سازمانی مشارکت داشته باشند

رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت گفت: پیشرفت و توسعه پایدار هر سازمانی در گروی داشتن دانش، فناوری و استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت ‌ها و امکانات موجود است.

احمد جوانمرد، در جلسه‌ای که با حضور معاونین و روسای گروه‌های حوزه ساختار مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مدیر توسعه و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، بر مشارکت دانشگاه‌ها در طراحی ساختار و استاندارد‌های سازمانی دانشگاه‌ها و واحد‌های اجرایی آن تاکید کرد.
وی در ادامه گفت: قصد داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقاط قوت و نقاط قابل بهبود را در ساختار سازمانی شناسایی و اصلاحات لازم را انجام دهیم.
دکتر جوانمرد در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت‌های مناسب دانشگاه‌ها و لزوم بهره گیری از تجربیات آنان، بیان  کرد: انجام بخشی از وظایف تهیه استاندارد و قواعد سازمانی در حوزه اداری، پشتیبانی و نیروی انسانی به دانشگاه‌ها محول می‌شود.
وی تهیه استاندارد‌های نیروی درمانی بیمارستان‌ها را نیز از مواردی عنوان کرد که به دانشگاه‌های علوم پزشکی محول می‌شود تا ضمن استخراج اطلاعات و جمع بندی استاندارد‌ها نسبت به تعمیم آن‌ها به کلیه بیمارستان‌ها اقدام شود.
رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت در پایان با تاکید بر اهمیت توسعه، ساماندهی و پیشرفت در ساختار سازمانی و اداری، بیان کرد: پیشرفت و توسعه پایدار هر سازمانی در گروی داشتن دانش، فناوری و استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت‌ها و امکانات موجود است که در وزارت بهداشت می‌توان به بهترین شکل ممکن تعالی سازمانی را عملی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.