سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه همدان:

برخورد قاطع با مسببان ناامنی در کشور خواسته مردم است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:خواسته و مطالبه مردم از قوه قضاییه برخورد قاطع، اعمال قانون و اجرای حدود الهی با برهم زنندگان امنیت جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی روز شنبه در آیین تشییع پیکر مطهر شهید «احسان مرادی» شهید حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)، با اشاره به اینکه امنیت جامعه خط قرمز قوه قضاییه است گفت: قضات کشور در مقابل کسانی که اغتشاش می‌کنند، شمشیر می‌کشند، طلبه، بسیجی و نیرو‌های انتظامی کشور را به شهادت می‌رسانند نباید تسامح کنند.

او افزود: خواسته و مطالبه مردم از قوه قضاییه برخورد قاطع، اعمال قانون و اجرای حدود الهی با برهم زنندگان امنیت جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:با کسانی که بستر ناامنی در کشور را ایجاد می‌کنند، مردم را به سادگی به شهادت می‌رسانند، زنان، بازاریان و کسبه را تهدید می‌کنند نباید مماشات کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با اشاره به اینکه جوان و شهروندی که نسبت به مسائل معیشتی گله مندی دارد حق دارد و نیز دختری که حس می‌کند در حق بعضی‌ها ظلم شده باید بیاید حرفش را بزند گفت: باید با معترضان مدارا کرد و حرف آن‌ها را شنید آن‌ها هموطن و فرزند همین کشور هستند.

او گفت: امنیت پایدار کشور ، مرهون مجاهدت‌های فرزندان این کشور است.

امام جمعه همدان گفت: اگر فقط یک روز نیرو‌های امنیتی کشور در مرز‌هایی که دشمن آنرا محاصره و پایگاه‌های جاسوسی طراحی کرده، دچار غفلت شوند امنیت همه مردم از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی گفت:اماکن مذهبی در همه دنیا تقدس دارند و تروریستی که وارد کشور می‌شود با حجاب و مذهب کشور کاری ندارد و تقدسی را به رسمیت نمی‌شناسد.

او گفت:  مشکل دشمن جمهوری اسلامی نیست؛ چراکه آمریکا و اسرائیل و آل سعود نمی‌خواهند ایران قوی را ببینند، آن‌ها با کشور چین غیرمسلمان هم مشکل دارند و برای زمین زدن سه کشور چین، روسیه و ایران برنامه ریزی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تنها کشوری که جرات ایستادن در مقابل آمریکا را داشته و عین الاسد را مورد هدف قرار داد ایران است و هر ملتی که بخواهد در مقابل سلطه جویی آمریکا بایستد و اقتصاد مستقل و قوی داشته باشد دشمن با آن کشور مشکل دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با اشاره به اینکه راهکار مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه،  آشوب نیست گفت: امروز دشمن قصد دارد با ترویج ناامیدی در فضای رسانه‌ای کشور، افکار عمومی را مدیریت و نگرانی‌هایی برای عموم مردم و کسبه بازار ایجاد کند.

او اعتراضات به حق، را زمینه ساز ناامنی در جامعه اعلام کرد و گفت: دشمن از ایجاد فضای ناامنی سوء استفاده می‌کند، افراد مسلح وارد می‌شوند و در نتیجه حرم‌های امن خدا نیز ناامن می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: دولت با ایجاد فضای مسالمت آمیز گلایه ها، مشکلات و اعتراضات افراد را بشنود، زیرا مردم حق دارند که مسائل خود را مطرح کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه امروز دنیا از نیرو‌های مسلح کشور ما واهمه دارد گفت: اگر آمریکا احساس می‌کرد که می‌تواند کشور را ساقط کند این کار را می‌کرد، اما توان مقابله با نیرو‌های نظامی ما را ندارد.

او گفت: ما ملت بزرگ با سابقه تمدنی، نخبگان و فرهیختگان بی نظیر هستیم و نباید اجازه دهیم دشمن فضای نا امیدی ایجاد کند  که امروز دنیا با بکارگیری تمام توان خود درصدد ایجاد فضای دروغین علیه حاکمیت جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی  افزود: دشمن برای فتنه انگیزی در سیستان و بلوچستان، کردستان و آذربابجان برنامه ریزی کرده بود و جنگ احزاب را به وجود آورد و علمای اهل سنت با تدبیر و مراقب اجازه سو استفاده به دشمن ندادند و در نهایت به نفع جمهوری اسلامی تمام خواهد شد.

او با اشاره به شهادت مظلومانه یکی از نیرو‌های سپاه در ملایر به دست آشوبگران در روز چهارشنبه افزود: کسانی که به ظاهر مدافع حقوق زنان هستند چرا نگران یتیم شدن این دختر و نیز چهار دختر شهید احسان مرادی نیستند و سکوت می‌کنند.

 شهید «احسان مرادی» ۵۸ ساله از خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت شاهچراغ و اهل روستای دهپیاز از توابع بخش همدان بود که عصر روز چهارشنبه چهارم آبان در جمع نمازگزاران و به دنبال حمله تروریستی به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بر پیکر مطهر شهید حرم شاهچراغ شهید مرادی نماز خواند و سپس با استقبال پرشور مردم همدان پیکر مطهر این شهید برای خاکسپاری به زادگاهش روستای دهپیاز بدرقه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.