سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش حجم آب ذخیره شده در سد یامچی اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از کاهش حجم آب ذخیره شده در سد یامچی اردبیل خبر داد و گفت: شهروندان باید از مصرف بی رویه آب خودداری کنند.

علی حیدری اناری از کاهش محسوس حجم ذخیره آب در سد یامچی در اثر مصرف بی رویه آب خبر داد و گفت: در صورت نبود مدیریت مصرف آب، با تنش آبی در استان مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای می گوید: به مناسبت گرامی داشت هفته پدافند غیر عامل و به منظور حفظ و ارتقای آمادگی کارکنان، بررسی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مانور کنترل سیل در سد یامچی توسط گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای اردبیل طراحی و اجرا می‌شود.

به گفته او، هدف از اجرای این نوع مانورها در پدافند غیرعامل شناسایی خطرات احتمالی و چگونگی مواجهه با آنها است تا خسارات احتمالی در هنگام وقوع حوادث طبیعی به حداقل برسد.

حیدری ارزیابی توان عملیاتی را از اهداف دیگر برگزاری این مانور عنوان کرد و گفت: سرعت عمل در شرایط اضطراری، شناسایی نقاط ضعف و افزایش میزان آمادگی کارکنان، افزایش قدرت تصمیم‌‎گیری در شرایط اضطراری، بالا بردن میزان همکاری و ارائه راه حل رفع مشکلات به خصوص در حوادث غیر مترقبه از دیگر اهداف برگزاری مانور پدافند غیرعامل است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در ادامه با تاکید بر لزوم ارتقای آمادگی دستگاه‌های درگیر در مانور جهت مقابله با حوادث احتمالی می گوید: ایجاد هماهنگی بین اعضای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و شناخت بیشتر از ظرفیت‌های یکدیگر و آماده بکار نگه داشتن تأسیسات و تجهیزات موجود از دیگر اهداف این مانور است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.