سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه قطار شهری

شهردار کرمانشاه گفت : در سفر ریاست جمهور ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه قطار شهری این شهر در نظر گرفته شد که در حال پیگیری آن هستیم.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه گفت : پروژه قطار شهری در دو بخش روگذر و زیرگذر از سه‌راه ۲۲ بهمن تا میدان فردوسی تعریف شده است.

وی ادامه داد: کاری که الان در حال انجام است حفر تونل در دو بخش، از میدان آزادی تا چهارراه اجاق و بخش دیگر از چهارراه اجاق تا میدان فردوسی که مناقصه آن شروع شده است.

شهردار کرمانشاه افزود: در بخش ریل‌گذاری در قسمت روگذر و در بخش حفر تونل در قسمت زیرگذر پروژه فعال است و اگر اعتبارات پروژه به موقع به شهرداری پرداخت شود، امیدواریم طی دو سال آینده بتوانیم یکی از فاز‌های پروژه را آماده بهره‌برداری کنیم.

وی یادآور شد: در سفر ریاست جمهور ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد که در حال پیگیری آن هستیم، البته بخشی از اعتبارات گذشته را دریافت کردیم.

نادری با بیان اینکه ۵۰ درصد اعتبارات پروژه سهم شهرداری است، گفت: اعتبارات پروژه از سال ۹۸ به بعد پیگیری شروع شده که تاکنون اعتبارات سال ۹۹ و ۱۴۰۰ را دریافت کردیم و هنوز اعتبارات سال ۱۴۰۱ پرداخت نشده که امیدوار به جذب آن هستیم تا پروژه از این وضعیت بی‌ثمر و راکدی که در یک دهه گذشته بوده، ان‌شاءالله خارج شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.