سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۱۹۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان سمنان

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان از برگزاری ۱۹۵ برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان سمنان خبرداد.

مجتبی لطفی بسیج دانش‌آموزی ضمن گرامیداشت این هفته گفت: بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد ارزشی و انسان ساز شناخته می‌شود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان تصریح کرد: این سازمان با همکاری نظام آموزش وپرورش می‌تواند با ارائه برنامه‌های مدون، الگویی مناسب را برای نسل نوجوان در گام دوم انقلاب ترسیم کند و بدین ترتیب به خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن در جنگ ترکیبی و پیچیده شناختی امروز بپردازد.

وی با بیان اینکه شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال تحت عنوان «ایران قوی» نامگذاری شده است اضافه کرد:۱۹۵ برنامه شاخص در سراسر استان سمنان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی تهیه و تدارک دیده شده است که از جمله آن‌ها جشن دهه هشتاد‌ها با عنوان ایران قوی که در سطح استان در طول هفته انجام می‌شود.

لطفی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی را برگزاری جشنواره سرود «صبح امید» عنوان کرد و افزود: این جشنواره در دو مرحله برگزار میشود که مرحله اول سرود همگانی در سطح مدارس دوره ابتدایی است و با آغاز هفته بسیج دانش آموزی با مشارکت معاونت فرهنگی و اتحادیه انجمن اسلامی برگزار و تا ۲۰ ابان ماه ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.