سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه قم تاکید کرد:

لزوم هوشیاری در برابر به راه انداختن جنگ ترکیبی همه جانبه دشمنان

آیت الله اعرافی گفت: امروز دشمنان با به راه انداختن جنگ ترکیبی همه جانبه به دنبال تضعیف جایگاه ایران هستند و همه باید در این بزنگاه هوشیار باشیم.

آیت الله علیرضا اعرافی،خطیب جمعه قم در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه با تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: جنایت بزرگی توسط دشمنان رقم خورد و قداست یکی از حرم‌های مطهر شکسته شد.

امام جمعه قم با اشاره به درس‌ها و عبرت‌های این حادثه ناگوار گفت: کسی منکر سختی‌ها و مشکلات نیست، اما افراد جامعه به ویژه جوانان ما نباید فراموش کنند که امروز دشمنان با به راه انداختن جنگ ترکیبی همه جانبه به دنبال تضعیف عظمت و جایگاه ایران هستند و همه باید در این بزنگاه هوشیار باشیم.

او با اشاره به توطئه پیچیده و صرف هزینه‌های میلیاردی و سنگین از سوی دشمنان برای درهم شکستن ملت بزرگ ایران گفت: دشمنان به دنبال فعال کردن گسل‌های اجتماعی، تبدیل تفاوت‌ها به تعارض‌ها و تحریک برخی افراد علیه مقدسات هستند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه نظام برای شنیدن حرف و سخن نوجوانان و جوانان عزیز گوش شنوا دارد و دولت هم در تلاش است تا مشکلات را برطرف کند، گفت: ملت ما در مقابل دشمنان ید واحد هستند و این بار هم در مقابل دسیسه پیچیده دشمنان خواهند ایستاد و آن‌ها را در این کارزار شکست خواهند داد.

خطیب جمعه قم با بیان اینکه نباید بهانه به دست اختلاف انگیز‌ها داد ،تصریح کرد: ما از حرف و سخن نوجوانان و جوانان استقبال می‌کنیم، اما همه باید در برابر حریم شکنان و در برابر شکستن وحدت و امنیت کشور با اقتدار بایستیم و پیام راهپیمایی امروز مردم هم همین است.

او افزود: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی هم در این زمینه باید به جهاد تبیین بپردازند.

آیت الله اعرافی همچنین هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیر عامل را گرامی داشت و گفت: راه حل مشکلات ما در گرو زنده شدن روحیه بسیجی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.