سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته یازدهم لیگ برتر

فولاد خوزستان یک - گل گهر سیرجان ۲/ انتقام ژانرال از نکونام

گل‌گهر با یک نمایش حساب‌گرانه موفق شد اولین شکست را در دیدارهای رودروی دوتیم به فولاد تحمیل کند.

تیم فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیدار با برتری ۲ بر یک شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید. این در حالیست که تیم فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام، شکستی را مقابل گل گهر قلعه‌نویی تجربه نکرده بود.

گل گهر با این برد ۲۱ امتیازی شد و با دو پله صعود خودش را به رتبه دوم جدول رساند. فولاد نیز با قبول این شکست خانگی در امتیاز ۱۲ و رده نهم جدول باقی ماند.

داور: موعود بنیادی فرد

کمک‌ها: قهرمان نجفی - حامد صفایی

کارت زرد: مهدی شیری از فولاد/ بهنام برزای و مسیح زاهدی از گل گهر

گل‌ها: علیرضا کوشکی (۴+۹۰) برای فولاد/ رضا شکاری (۶۲) و مرتضی تبریزی (۱+۹۱) برای گل گهر

شرح گل:
فولاد صفر – گل‌گهر یک (دقیقه ۶۲: رضا شکاری): کی روش استنلی از زمین خودی با پاسی زمینی و در عمق، توپ را به رضا شکاری سپرد و این بازیکن با ضربه‌ای چیپ و دیدنی، توپ را از بالای سر کریستوفر کنت عبور داد تا میهمان در نخستین موقعیت جدی خود به گل برسد.
فولاد صفر – گل‌گهر ۲ (دقیقه ۹۰+۱: مرتضی تبریزی): روی یک ضد حمله سریع و تند و تیز، بازیکنان گل گهر صاحب موقعیت شدند. تبریزی پشت محوطه جریمه توپ را به آرمین سهرابیان سپرد. او نیز ابتدا مکثی به توپ داد و آن را به دهانه دروازه فرستاد و خود تبریزی آن را با یک بغل پای ساده وارد دروازه کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
فولاد یک – گل‌گهر ۲ (دقیقه ۹۰+۴: علیرضا کوشکی): ارسال بلند کنت به درون محوطه جریمه، با ضربه سر قربانی همراه شد. در چند رفت و برگشت و ضربات سر بازیکنان ۲ تیم، توپ به علیرضا کوشکی رسید. این بازیکن با حرکت در عرض، از محوطه جریمه خارج شد و روی قوس محوطه، با ضربه‌ای دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و یکی از گل‌های حریف را جبران کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.