سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنگره بین‌المللی شعر ایثار با کیفیت مطلوب در قزوین برگزار شود

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: باید کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی به منظور بازتاب مفهوم ایثار و شهادت در سطح ملی و بین‌المللی با کیفیت مطلوب در قزوین برگزار شود.

رهاد مختاری مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر یکروزه به استان جهت هماهنگی برگزاری هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی، افزود: قزوین ظرفیت‌های خوبی در برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی دارد به همین دلیل می‌توان این کنگره را با کیفیت مطلوب در این استان برگزار کرد.

وی اظهار داشت: مسوولان بنیاد باید با تقویت تعاملات خود با همه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های آن‌ها در برگزاری این کنگره استفاده کنند.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید در برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی همه مسوولان پای میدان باشند و در انجام این مهم کوتاهی نکنند.

مختاری افزود: در اجرای برنامه‌های ترویجی باید جریان‌سازی با تبیین مفهوم ایثار و شهادت صورت گیرد تا همه مردم ایران و حتی دنیا با این مفهوم آشنا شوند.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز در این جلسه گفت: مسوولان بنیاد قزوین جهت برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهند تا شاهد برگزاری باشکوه آن باشیم.

در ادامه جلسه، مسوولان یاد شده با چند تن از خانواده‌های معظم شهدا دیدار و از مقام والای آن‌ها تجلیل کردند.

هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی قرار است اواخر سال جاری در قزوین برگزار شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.