سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان با افرادی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد کنند

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: مسئولان باید با همه کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند و زمینه ساز ناامنی هستند برخورد نمایند.

دراین پیام آمده‌است: خبر حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و شهادت عده‌ای از عزیزان موجب تأسف و تأثرعمیق گردید. بدون شک این اقدام با پشتوانه مالی و اطلاعاتی برخی از کشور‌های مستکبر از جمله امریکا و اسرائیل و ایادی منطقه‌ای آنان با استفاده از شرایط پیش آمده داخلی صورت پذیرفت.

پیام حاکیست:‌اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و تسلیت به ملت عزیز ایران خصوصاً اهالی متدین فارس و خانواده معظم شهدای این حادثه تروریستی، از مسئولان محترم می‌خواهم بطور جدی این موضوع را پیگیری نموده و با همه کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند و زمینه ساز ناامنی هستند برخورد نمایند و با کمک مردم شجاع ایران زمینه سوء استفاده از دشمنان گرفته شود.

آیت الله نوری همدانی دراین پیام بیان کرده‌است: امروز وظیفه اول همه مدیران خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد.

 بر اثر اقدام تروریستی عصر دیروز درحرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز، ۱۵ نفر از هموطنان به شهادت رسیده و تعدادی مجروح شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.