سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی قزوین

شهردار قزوین گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی قزوین تعیین شده است.

مهدی صباغی شهردار قزوین در جلسه علنی شورای شهر قزوین گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین برای تکمیل و بهره برداری از طرح‌های عمرانی نیمه کاره خود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تعیین کرده است.

صباغی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین تمام تلاش و اهتمام خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره این شهر در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم به کار بسته است.

وی اضافه کرد: با وجود همه مشکلات اقتصادی و همچنین تحریم ها، مسیر مدیران شهری قزوین برای رسیدن به اهداف تا حدود بسیار زیادی روشن و هموار است.

علی فرمانی رئیس شورای شهر قزوین نیز در این نشست، هدف از تشکیل این جلسات را در راستای ایجاد وحدت مدیریتی در بخش‌های مختلف عنوان کرد و افزود: امیدواریم با استفاده از ظرفیت مدیران استان برای خدمات رسانی به شهروندان اقدام کنیم.

فرمانی افزود: باید با همدلی شرایطی را ایجاد کنیم که در خدمت رسانی به مردم به نحو بهتر گام برداریم و نقاط ضعف را به حداقل و نقاط قوت را به حداکثر برسانیم.

وی گفت: باید ببینم چه خدماتی به مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار انجام داده ایم و امیدواریم با ایجاد وحدت و همدلی بتوانیم فعالیت‌های اثرگذاری را در شهر داشته باشیم.

ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.