سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ درصد شهرداری‌ها به علت نداشتن توان مالی امکان جذب قیر را نداشتند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امسال هزینه‌ای به شهرداری‌ها داده می‌شود تا بتوانند سهمیه قیر را جذب کنند و هر شهرداری که موفق به جذب ۲۵ در صد قیر ابلاغی شود.

علی حیدری صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گفت: با همت شرکت آب‌منطقه‌ای و شرکت شهرک‌های صنعتی در اربعین ۶ ماشین آب معدنی برای خدمت‌رسانی به زائران در عراق و یک ماشین آب‌معدنی نیز در ۲۸ صفر به مشهد مقدس ارسال شد.

معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کارگروه‌ها و کمسیون‌هایی در استان است که مدیریت آن‌ها با استانداری است از جمله ترافیک، امداد جاده‌ای، کارگروه‌های معاینه فنی، کمسیون راه و سوانح جاده‌ای که استان رتبه اول در مدیریت این گروه‌ها را دارد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری رتبه اول در کاهش فوت ناشی از تصادفات را دارد افزود: باید تلاش کنیم آمار تصادفات و فوت ناشی از تصادف به حداقل برسد.

حیدری اظهار داشت: در بحث بهداشت و درمان پارسال ۶۷ میلیارد تومان اعتبار متمرکز از مرکز جذب شده است همچنین راه و شهرسازی و راهداری در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌‎ای داشته‌‎اند که متوسط ماهی ۳۰ میلیارد تومان و روزی یک میلیارد تومان در حوزه راه در استان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در نیمه دوم سال در طرح انتقال آب بن بروجن هزینه شد که ۹۵۰ میلیارد اعتبارات نقد و بقیه به صورت بدهی بوده است.

حیدری با اشاره به اینکه پارسال ۳۰ درصد شهرداری‌ها به علت نداشتن توان مالی امکان جذب قیر را نداشتند بیان کرد: امسال هزینه‌ای به شهرداری‌ها داده می‌شود تا بتوانند سهمیه قیر را جذب کنند و هر شهرداری که موفق به جذب ۲۵ در صد قیر ابلاغی شود می‌تواند ۲۵ درصد دوم را جذب کند.

وی با بیان اینکه دهیاری‌ها باید به دستگاه اجرایی تبدیل شوند گفت: باید شرکت‌هایی که در استان کار می‌کنند، اما حساب مالی آن‌ها در تهران متمرکز است مورد بررسی قرار گیرند تا مشکل پرداخت تسهیلات در استان حل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.