سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر سلامی:

حامیان جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید

فرمانده کل سپاه با محکومیت شدید جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)، گفت: حامیان و همراهان پشت صحنه این جنایت به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی در حرم احمدبن موسی (ع) در شیراز را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه جمعی از زائرین و هموطنان عزیز در جنایت تروریستی اشقیای تکفیری در حرم احمدبن موسی (ع) در شیراز را به پیشگاه مقدس حضرت، ولی عصر (ارواحنافداه)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و آحاد ملت شریف ایران بویژه خانواده‌های معظم شهدای حادثه تسلیت و تعزیت می‌گویم.

این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزو‌های شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده و حاضرند مردان، زنان و کودکان بی دفاع را حتی در هنگامه نماز و حمد و ثنای پروردگار متعال در حرم اهل بیت پیامبر اعظم (ص) قربانی و به خاک و خون بکشانند.

با محکومیت شدید این جنایت وحشیانه و اقدام پلید به حامیان و همراهان پشت صحنه آن قاطعانه اعلام می‌کنیم: آتش خشم و انتقام ملت بصیر، هوشمند و همیشه در صحنه ایران که توطئه اغتشاشات و آشوبگری‌های اخیر دشمن را در مسیر میرایی قرار داده و با سلب شادمانی از اردوگاه شیطان آنان را مایوس و ناامید ساخته است، سرانجام دامان آنان را خواهد گرفت و به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.

از درگاه حضرت حق تعالی برای شهیدان گرانقدر علوم و درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین حادثه شفای عاجل طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
فلفل
۲۳:۵۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
مردم باید سفیر خبیث انگل لیس را بدون کفش با پای برهنه و با توسری و تیپپایی از سفارت تا فرودگاه بدرقه و به همان خراب شده ایی که از آن آمده دیپورت کنند.
ایران باید سفیر جمهوری اسلامی را از لندن فراخواند. هیچ دلیلی ندارد در حالیکه چهل سال است با آمریکا رابطه نداریم با نوکران پست آمریکا رابطه داشته باشیم. الان مسئله توطئه آنها برای تجزیه و نابودی ایران است.انها کمر به نابودی ایران بسته اند.
چهل سال جمهوری اسلامی ایران با هزینه چند میلیارد دلاری و هزاران شهید مانع سیل مواد مخدر از افغانستان به سمت اروپا شده.
دیگر کافی است. بس است.
بگذارید سیل هروئین از دست پرورده های کلینتون و اوباما یعنی طالبان به اروپا برسد.
فلفل
۲۳:۴۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
تاسیسات نفتی آل سعود نیازمند آتش اساسی است.همه تاسیسات نفتی،آنان و هم زمان.
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
بنده به مسئولان نظام هم معترضم وهم نقد دارم منتهی به هیچ وجه اجازه نمیدهم فرزندان این مرزوبوم مورد اماج گلوله های بیگانه قراربگیرند وازهمین سایت ابراز همدردی به خانواده هایی که عزیزانشان رادراین حادثه غمبار ازدست داده اند اعلام میکنم وازمسئولان نظام میخواهم معیشت مردم را بهبود ببخشند ونگذارند به بهانه حذف ارزرقابتی بیش ازاین اجناس گرانتر وکمر ملت خمیده تر شود وازروسای قوا درخواست دارم بفکر دارو برای بیماران باشند درد دل من وملت ایران هست لطفا دردمردم ببینید وصدایشون را بشنوید روح شهدا شاد فاتحه نثارشان باد
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
یک نکته را فراموش نکردید سردار؟ سلبریبتی ها و فوتبالیستهایی که فوت هم وطن خود را در بوق و کرنا میکنند الان روزه سکوت گرفتن از قتل عام مردم در یک مکان زیارتی مردمی که از کودک 2 ساله در آن هست تا پیرمرد و پیر زن خواهشا یاد آوری کنید
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
جنگ جنگ تا پیروزی صدام یزید کافر اعدام باید گردد مرگ برشاه مرگ برشاه مرگ برشاااااااااااااااااااااااااه
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
تنها نیاز فعلی کشور سرکوب اغتشاشگران جیره خوار سعودی و اسرائیل و ساخت بمب های هسته ای میباشد
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
آمریکایی‌ها جنایتکار با کارنامه پر از جنایت خود چگونه ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند؟
اروپایی‌ها جنایتکار با کارنامه پر از جنایت خود چگونه ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند؟
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
انتقام واقعی یعنی نابودی اسرائیل
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
لطفا با اغتشاشگران مماشات نکنید. ما خواستار برخورد قاطع نیروهای مسلح با تمام آشوبگران خیابانی هستیم.
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم
به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
قربان دهنت الله اکبر جانم فدای رهبر داوطلب هستم هر کجا جنگ باشه باجان . و دل با کفار بجنگم
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
خدا رهبر عزیز انقلاب را حفظ کند.بااین حوادث انسان مظلومیت خاندان عصمت را در صدر اسلام کاملا درک میکند . خدا فرج آقایمان حضرت حجت عج را برساند و ما را از جمله غافلین و عافیت طلب ها قرار ندهد .