سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارمین دوره جشنواره مالک اشتر در بیرجند

ظهر امروز چهارمین دوره شهرستانی جشنواره مالک اشتر برای تقدیر از نمونه‌های ناحیه بسیج و سپاه بیرجند برگزار شد.

سرهنگ خراسانی فرمانده ناحیه بسیج بیرجند گفت: سطح اول جشنواره مالک اشتر که جشنواره شهرستانی است امروز برگزار و در خلال آن از فرماندهان و مدیران برتر ناحیه بسیج بیرجند پارسال تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

او افزود: انتخاب اعضای برتر طبق نظر معاونت و نظر نهایی کمیسیون صورت می‌گیرد و در سطح‌های بعدی افراد برتر در استان و کشور معرفی می‌شوند.

سرهنگ خراسانی بیان کرد: هم اکنون تمام افراد باید به اندازه تکلیف خود در حد توان عمل کنند و در وضعیت کنونی هر کس در جبهه حق نباشد، مدافع جبهه دشمن است و حد وسطی در این میان وجود ندارد.

سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: پاسداری و حراست از نظام، وظیفه‌ای بسیار سنگین است که بسیج پای کار برای تحقق آن است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: شناخت راه مستقیم و حق، آماده به کار بودن، شجاعت و قدرت فرماندهی، معنویت، تقوا و تواضع از جمله ویژگی‌های شاخصی است که بسیجیان باید به آن عمل کنند.

سردار یوسفی عنوان کرد: در وضعیت کنونی نا آرامی ها، وحدت رمز اصلی پیشرفت است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در ادامه از خانواده‌ها خواست تا در ابتدا جهاد تبیین را از خلال خانواده و بعد جامعه شروع کنند تا به نتایج واقعی برسند.

در پایان این جشنواره از فرماندهان برتر پایگاه مقاومت بسیج، فرمانده و مسئول پایگاه‌های قشری ناحیه بسیج، واحد‌های برتر دانش آموزی ناحیه بسیج، مدیر برتر حوزه‌های بسیج، مربی و سرگروه‌های برتر حلقه‌های صالحین و گروه‌های جهادی برتر بیرجند تجلیل به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.